هشدار جدی لاریجانی به بانک مرکزی
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بانک مرکزی هر چه زودتر مشکل سپرده گذاران را حل نکند رفتار مجلس نسبت به بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی به وزارت اقتصاد و بانک مرکزی هشدار داد

 علی لاریجانی ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم، گفت: تکیه اصلی پیامبر بر توحید و وحدت مسلمانان بود و می فرمود، اختلاف نکنید که پیشینیان شما دچار اختلاف شدند و نابود شدند و می فرمود، مومنان برادرند و خون هایشان یک رنگ است و در برابر دیگران قدرتی واحد هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در میان روایاتی که از پیامبر به جای مانده است به همین دو روایت تکیه می شد، امروز وضعیت مسلمانان اینگونه نبود که با داشتن بیش از یک میلیارد جمعیت مجبور باشند در برابر قدرت های بزرگ سر خم کنند.

ریشه این درد بزرگ را مرحوم مدرس که نماد نمایندگی مجلس در جمهوری اسلامی ایران است، بیان نمود: فکر می کردم چرا ممالک اسلامی رو به ضعف رفته و ممالک غیر اسلامی رو به ترقی. چندین روز فکر کردم و بالاخره به این نتیجه رسیدم ممالک اسلامی سیاست را از دیانت جدا کردند، ولی ممالک دیگر سیاست شان عین دیانت شان است.

لاریجانی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه مجلس پیگیر مشکلات بانک ها و موسسات مالی و اعتباری است، گفت: مجلس، بانک مرکزی را در مسیر حل مشکل قرار داد و اگر بانک مرکزی هر چه زودتر مشکل را حل نکند رفتار مجلس نسبت به وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com