علیخانی،عضو کمیته پیگیری وضعیت بازداشتگاه‌ها و نحوه برخورد با بازداشتی‌های پس از انتخاب شده است، گفت: ما را مانند آقای بروجردی محرم ندانستند و در بسیاری از قسمت‌های اوین راه ندادند.

به گزارش دنیای اقتصاد ،قدرت‌الله علیخانی، عضو فراکسیون اقلیت مجلس که به دستور علی لاریجانی، عضو کمیته پیگیری وضعیت بازداشتگاه‌ها و نحوه برخورد با بازداشتی‌های پس از انتخاب شده است، گفت: ما را مانند آقای بروجردی محرم ندانستند و در بسیاری از قسمت‌های اوین راه ندادند.

قدرت‌الله علیخانی، در مورد برخی اخبار مبنی بر اعتراف برخی از بازداشت‌شدگان به شکنجه و تجاوزات جنسی به آنها در دیدار با کمیته ویژه مجلس در زندان اوین گفت: متاسفانه ما را مانند آقای بروجردی محرم ندانستند و اجازه حضور در بسیاری از اماکن را که آقای بروجردی در زندان بازدید کرد به ما ندادند. به همین دلیل من از مسائل مطرح شده بی‌اطلاع هستم.
علیخانی تاکید کرد: گویا آقای بروجردی را قبول دارند و از خودشان می دانند اما بین ما با بروجردی فاصله قائل هستند و به همین دلیل اجازه بازدید به ما ندادند. پس از اعتراض فراکسیون خط امام به ترکیب کمیته ویژه مجلس برای بررسی وضعیت بازداشتگاه‌ها و بازداشتی‌های پس از انتخابات قدرت‌الله علیخانی به دستور علی لاریجانی عضو این کمیته شد. در آخرین بازدید این کمیته از زندان اوین قدرت‌الله علیخانی نیز حضور یافت که به گفته وی او اجازه حضور در اماکن مختلف اوین را همچون بروجردی و تجری نمایندگان اصولگرا نیافته است. علیخانی به پارلمان‌نیوز گفت: ممکن است عدم اجازه به بنده برای بازدید از بخش‌های مختلف اوین به دلیل عضویتم در فراکسیون اقلیت مجلس باشد. وی تصریح کرد: تقاضای ما بازدید و ملاقات با زندانیان سیاسی بود که گرچه آقای بروجردی و تجری با تاج‌زاده، عطریانفر و ابطحی دیدار کردند، اما به من اجازه این ملاقات را ندادند.

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:donya-e-eqtesad.com