یک نماینده مجلس هشتم معتقد است که هاشمی رفسنجانی باید زودتر از این ها با صراحت لهجه سخن می گفت.
 

بیژن نوباوه پس از سخنرانی هاشمی رفسنجانی در جلسه دو روز گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام به "شفاف" گفت: رییس مجمع در سخنان خود نشان داد که دشمن را به خوبی شناخته و توطئه آنها را تشخیص داده است.
او با اشاره به سابقه رییس جمهور اسبق ایران در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی، تاکید کرد: یکی از مسائل مهم برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی دشمن شناسی است و با توجه به سابقه هاشمی رفسنجانی در جمهوری اسلامی واضح است که او به این امر کاملا آگاه است.
این نماینده مجلس هشتم تاکید بر پیروی از رهبری و قانون گرایی را از مهم ترین بخش سخنان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد.
نوباوه گفت: اظهارات هاشمی رفسنجانی مسئولانه است و در واقع تاکیدی بر بیانات رهبری مبنی بر پیروی از قانون است.
او همچنین در واکنش به اظهارات برخی رسانه ها که سخنان هاشمی رفسنجانی در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را در تضاد با سخنان وی درخطبه های نماز جمعه عنوان کرده اند، تاکید کرد که این نگاه فرافکنی و از سوی دشمنان انقلاب صورت گرفته است.
نوباوه تصریح کرد: هاشمی به هیچ عنوان چرخش موضع نداشته و به طور قطع اظهارات اخیر او در معادلات خودش معنا دار است.
نماینده مجلس هشتم سخنان هاشمی رفسنجانی در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را آگاهانه، ارزشمند و دارای تاثیر مثبت بر نا آرامی های اخیر دانست و در عین حال خاطرنشان کرد: البته اگر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشتر با چنینی صراحتی سخن می گفت منفعت بیشتری برای جامعه به دنبال می آورد.


 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:shafaf.ir