اگر دولت دهم روش‌های اجرایی دولت نهم را ادامه دهد باز هم با آن مخالفت می‌كنیم،به عنوان یك اصلاح‌طلب با كار غیرقانونی مخالفم،در بازداشتم با من برخورد شد...
 
قائم‌مقام حزب مشاركت ایران اسلامی تاكید كرد: همواره با هر گونه حركت غیرقانونی تحت هر عنوانی مخالف بوده و هستم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالله رمضان‌زاده در حاشیه چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمین حوادث پس از انتخابات با تاكید بر این‌كه به عنوان یك اصلاح‌طلب همیشه مواضع روشن داشتم، تصریح كرد: همواره با هر گونه حركت غیرقانونی تحت هر عنوانی مخالف بوده و هستم و نظرم هم عوض نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر نظرش در خصوص بحث تقلب در انتخابات گفت: قبل از انتخابات هم گفتم هر وقت مشاركت مردم به حداكثر برسد تقلب در انتخابات غیرممكن است و مشاركت در این دوره نیز بسیار بالا بود. ولی همواره با هر گونه تجمع غیرقانونی و اغتشاش مخالف بوده و هستم.
رمضان‌زاده در پاسخ به این سئوال كه زمان محاكمه خود چه مطالبی را مطرح خواهید كرد گفت: بگذارید در روز دادگاه مطرح كنم من یك اصلاح‌طلب طرفدار جمهوری اسلامی هستم و خانواده‌ام نیز در این راه تلاش كرده‌اند. در یكی از داغ‌ترین سخنرانی‌هایم در كردستان در زمان انتخابات شخصی به من گفت شما مزدور جمهوری اسلامی هستید گفتم بله من مزدور جمهوری اسلامی هستم برای آن تلاش كرده‌ام باز هم تلاش می‌كنم.
رمضان‌زاده با تاكید بر این‌كه فكر می‌كنم روند دادگاه اشتباه است گفت: به هر حال اختلاف‌نظری بین گروه‌های سیاسی بوده ما با روش‌های اجرایی دولت نهم مخالف بودیم ولی باز هم طرفدار جمهوری اسلامی هستیم اگر همین شیوه‌ها را دولت دهم نیز ادامه دهد باز با آن مخالفت می‌كنیم ولی طرفداری خود از نظام را ادامه می‌دهیم.
عضو شورای مركزی جبهه مشاركت ایران اسلامی با تاكید بر این‌كه در دادگاه هر كس نظر خود را می‌دهد و من نباید راجع به دیگران اظهارنظر كنم تصریح كرد: من به عنوان یك اصلاح‌طلب با كار غیرقانونی، مداخله خارجی و تجمع غیرقانونی مخالفم و در تمام دوران انتخابات این مساله را اعلام كردم و كسی كه برنامه براندازی داشته باید خودش پاسخگو باشد من پای جمهوری اسلامی ایستاده‌ام و بارها گفته‌ام اگر نیروی خارجی بخواهد به كشور حمله كند اولین كسی كه جلوی او می‌ایستد من هستم. همان‌طور كه در جنگ تحمیلی حضور داشتم. به هر حال دستگیری‌ من هم اشتباه بوده و تمام می‌شود.
رمضان‌زاده با تاكید بر این‌كه رفتار بازجوها در بازداشتگاه با من خوب بود در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌كه آیا در اوین نگهداری می‌شوید گفت: به ما گفته‌اند مطلبی در این ارتباط نگوئیم و من امروز 74 روز است كه در انفرادی هستم.
قائم‌مقام حزب مشاركت در مورد نحوه بازداشت خود نیز گفت: در بازداشتم با من برخورد شد چون حكم نشان ندادند ولی در زندان هیچ‌كس با من برخورد بدی نداشت و وقتی همراه پسرم در خیابان سرباز بودم بازداشت شدم.
رمضان‌زاده در مورد دیدار با خانواده‌اش نیز گفت: تاكنون تنها توانسته‌ام چهار بار خانواده‌ام تلفنی صحبت كنم.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:ilna.ir