عضو کمیته ویژه مجلس برای رسیدگی به وضعیت بازداشت‌شدگان مرتبط با حوادث پس از انتخابات، در خصوص مطالب مطرح شده از قول وی در برخی سایت‌های خبری مبنی‌بر محتوای اظهارات محمد قوچانی یکي از زندانیان حوادث اخیر توضیح داد.
  

کاظم جلالی در گفت‌وگو با «مهر» با بیان اینکه «اینجانب اساسا در ارتباط با محتوای مباحث مطرح شده در ملاقات با زندانیان با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام»، افزود: در برخی جلسات مربوط به وظایف کمیته ویژه مباحث مربوط به این ملاقات‌ها مطرح می‌شود که اولا محرمانه است و ثانیا آنچه به نقل از اینجانب در برخی رسانه‌ها، مبنی‌بر درخواست قوچانی برای بازداشت حجت‌الاسلام کروبی عنوان شده، مطابق با واقعیت نیست.
وی در خصوص اظهارات قوچانی در ملاقات اعضای کمیته ویژه با وی افزود: آقای قوچانی بیان داشت که ما به هر حال متهم ردیف دوم ماجراها هستیم و من نمی‌دانم وقتی متهمان ردیف اول آزادند، چرا ما را بازداشت نموده اند. جلالی ادامه داد: قوچانی گفت من یک روزنامه نگارم و حداکثر خطایی که مرتکب شده‌ام شاید نگاشتن یکی از بیانیه‌های آقای کروبی در پاسخ به شورای نگهبان بود که محتوای آن را ایشان تلفنی به من گفتند و من هم بیانیه را تنظیم کردم. وی افزود: نکته دیگری که قوچانی مطرح کرد، طرح این سوال بود که «بالاخره حد یقف این ماجرا کجاست؟ چون هر روز که می‌خواهند ما را آزاد کنند در بیرون توسط عده‌ای اتفاقاتی رقم می‌خورد که فقط مدت در زندان ماندن ما را بیشتر می‌کند. تا کجا می‌خواهند این ماجراها را ادامه دهند و چرا مساله را ختم نمی‌کنند؟»

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com