وكيل دانشگاه آزاد اسلامی در پرونده شكايت از عباس سليمی‌نمين از آغاز رسيدگی به اين پرونده در شعبه ی 70 دادگاه تجديدنظر استان تهران خبر داد.
 
به گزارش پارسينه ،‌ سلیمی‌نمین به اتهام نشر اكاذیب به پرداخت 5 میلیون ریال بدل از 4 ماه حبس و شلاق، به اتهام افترا به پرداخت 10 میلیون ریال بدل از 4 ماه حبس و به اتهام توهین به پرداخت 3 میلیون ریال بدل از شلاق و جمعا 18 میلیون ریال بدل از حبس و شلاق محكوم شده بود كه وی نسبت به حكم صادره اعتراض كرد و امروز قضات شعبه‌ی 70 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، رسیدگی به این پرونده را به صورت غیرعلنی آغاز كردند.
وكیل دانشگاه آزاد اسلامی در پرونده شكایت از عباس سلیمی‌نمین از آغاز رسیدگی به این پرونده در شعبه‌ی 70 دادگاه تجدیدنظر استان تهران خبر داد.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: رسیدگی به این پرونده در دادگاه تجدیدنظر مستقر در مجتمع قضایی امور اقتصادی به صورت غیرعلنی است.

به گفته‌ی وی، قاضی سید حمید حسینی بازپرس شعبه 1059 دادگاه عمومی تهران به شكایات دانشگاه آزاد مبنی بر اتهاماتی نظیر نشر اكاذیب، افترا و توهین رسیدگی كرد كه منتهی به محكومیت سلیمی‌نمین شد اما حبس و شلاق وی به جزای نقدی تبدیل شد.

وكیل دانشگاه آزاد اسلامی درباره‌ی رای صادره از شعبه‌ی 1059 دادگاه عمومی گفت: سلیمی‌نمین به اتهام نشر اكاذیب به پرداخت 5 میلیون ریال بدل از 4 ماه حبس و شلاق، به اتهام افترا به پرداخت 10 میلیون ریال بدل از 4 ماه حبس و به اتهام توهین به پرداخت 3 میلیون ریال بدل از شلاق و جمعا 18 میلیون ریال بدل از حبس و شلاق محكوم شده بود كه وی نسبت به حكم صادره اعتراض كرد و امروز قضات شعبه‌ی 70 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، رسیدگی به این پرونده را به صورت غیرعلنی آغاز كردند.
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:parsine.ocom