هر چند موضع اصلی اغلب کارگزاران نظام نسبت به معرفی چند وزیر، مقدم بودن شایستگی زنان در برابر جنسیت آنان می باشد اما با این حال...
 
به گزارش جهان نيوز ، هر چند موضع اصلی اغلب کارگزاران نظام نسبت به معرفی چند وزیر، مقدم بودن شایستگی زنان در برابر جنسیت آنان می باشد اما با این حال خبرهای رسیده از منابع موثق حکایت از آن دارد که با وجود اینکه فتوای رهبر معظم انقلاب منعی را نسبت به معرفی وزیر زن اعلام نمی دارد اما با این وجود به دولت مردان اعلام شده که دغدغه های مراجع در نظر گرفته شده و تایید آنان نیز برای همراهی با این تصمیم جنجالی اخذ شود.

پس از آنکه سایت جهان از نامه و پیغام گلایه آمیز چند مرجع به دلیل معرفی وزیران زن به مجلس خبر داد، این بار مطلع شد که یکی ازمراجع معترض به این موضوع با ارسال پیامی تند و تهدید آمیز خطاب به رئیس مجلس اعلام کرده که در صورتی که حتی یکی از زنان مذکور رای بیاورند تمامی دولت و کابینه را فاقد مشروعیت اعلام خواهد کرد. 

در همین حال، خبر می رسد که یکی از نمایندگان شاخص مجلس شورای اسلامی به وزیران زن معرفی شده پیشنهاد استعفا را قبل از هر گونه اتفاق ناخوشایندی داده که این زنان اعلام کرده اند که رئیس جمهور از آنان قول ایستادگی تا آخر را گرفته و در صورت رای نیاوردن آنان دوباره چند وزیر زن به مجلس معرفی خواهند شد.

گفتنی است که بزرگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده اند که تا تاییدیه نهایی مراجع اخذ نشود به زنان پیشنهادی رای نخواهند داد.
 هر چند لیدرهایی چون احمد توکلی علت اصلی رای نیاوردن این زنان را ناتوانی آنان و قدرتمند نبودنشان اعلام کرده و به همین دلیل به مخالفت با معرفی این سه زن پرداخته است.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com