ذوالنور خطاب به روحانی: مردم را دنبال نخود سیاه می فرستید؟
 نماینده مردم قم بار دیگر از تریبون مجلس شورای سالامی حسن روحانی را مورد خطاب داد و با انتقاد از عملکرد دولت در موضوع برجام و مشکلات اقتصادی به حسن روحانی گفت که مردم را دنبال نخود سیاه می‌فرستید؟

مرتب مردم را دنبال نخودسیاه و آدرس اشتباه می فرستید؟

مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خطاب به رییس جمهور، گفت: رهبر معظم انقلاب مکرر فرمودند به مذاکرات خوشبین نیستند؛ شما بعد از مدتی مصاحبه کردید که در عالم دیپلماسی خوش‌بینی و بدبینی ملاک نیست و باید واقع بین بود لذا واقعیتی که مشاهده می کردید وضع موجود است؟

از ابتدا مجموعه شما گفتند اگر آمریکا از برجام برود، ما با اروپا ادامه می دهیم که این حرف ایراد داشت؛ آمریکا برای چه در برجام بماند و تعهد اجرا کند زیرا برجام می ماند و ایران نیز در آن هست. این موضوع نتیجه سوء تدبیر در اتخاذ نظر و موضع گیری است.

وی با اشاره به اینکه چرا اروپا باید خودش را در مقابل آمریکا قرار بدهد، ادامه داد: آقای رییس جمهور در سخنانی گفتید یک مزاحم رفت. اگر به این حرف اعتقاد دارید پس حرف های گذشته شما مبنی بر اینکه هرچه با اروپا کار کنیم لقمه را دور سر چرخانده ایم و باید مشکل را با کدخدا حل کنیم چه می شود؟. چرا به شعور مردم با چنین اظهارات توهین می شود؟.

در اظهارات تبلیغاتی‌تان در اردبیل خطاب به رقبای انتخاباتی گفتید جمعه انتخابات تمام می شود و نمی دانم روز شنبه چه آب و صابونی بیاورید دست و صورتتان را بشویید لذا آقای رییس جمهور از آن آب و صابون چیزی مانده است یا خیر؟

بعد از این همه وقایع و فرصت سوزی و معطل کردن مردم، رها کردن منطقه و بی توجهی به اقتصاد مقاومتی، چرا امروز مردم باید هزینه چنین بی تدبیری ها را بدهند؟

مرتب مردم را دنبال نخودسیاه و آدرس اشتباه می فرستید؟ آیا مشکل جامعه این است که برای تحریک دختران ورزشکار بگویید چرا باید در صداوسیما مسابقات دختران ورزشکار نشان داده نشود؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور، تصریح کرد: مشاهده کنید مرجع تقلید، مردم، خانواده شهدا از اینکه شما عفت و حیا را چوب حراج می زنید و افکار را بر خلاف مصلحت دینی و آخرتی مردم به مسیر غلط سوق می دهید، چقدر ناراحت و دل‌نگران هستند.

بیایید به واقعیت بپردازیم زیرا امروز جوان تحصیل کرده بخاطر نبود کار دچار افسردگی و مریضی می شود از این رو به مردم بگویید برای اشتغال و رونق اقتصادی چه کاری کرده اید؟


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: icana.ir