رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور، سخنان خود در مورد صادق محصولی را اصلاح کرد.
  

به گزارش فردا نيوز ، اسفندیار رحیم‌‌مشایی در وبلاگ خود می‌نویسد:« جناب آقای محصولی به بنده گفته بودند که آقای احمدی نژاد برای وزارتخانه های نیرو و دفاع از ایشان بعنوان وزیر دعوت کرده اند که نپذیرفتند.بنده برداشت کردم که آقای محصولی به ادامه کار در وزارت کشور علاقمندند که بدین وسیله لازم است آنرا اصلاح کنم.»

وی در ادامه می‌افزاید:«ایشان قطعا نیروی کارآمدی و با سابقه در مدیریت و شایسته مسئولیت در بسیاری از پستها می باشند.همانطور که خودشان هم در مصاحبه ها و هم مستقیما به خودم گفتند که شخصا تصمیم گرفته اند که مسئولیت اجرایی نپذیرند و این را پیشتر به آقای رئیس جمهور گفته بودند.»

مشایی، روز گذشته در آنچه که به دفاع از خود و عملکرد رئیس‌جمهور پرداخته بود، در مورد محصولی آورده بود:«در مورد برادر عزیزم جناب آقای محصولی نظر آقای دكتر احمدی‌نژاد بر تغییر از وزارت كشور به وزارتخانه دیگر بود. ایشان از جناب آقای محصولی برای دو وزارتخانه دفاع و نیرو دعوت به همكاری كردند. تا آنجا كه بنده در جریان قرار گرفتم آقای محصولی به حضور خود در وزارت كشور علاقه‌مند بودند و حضور در دو وزارتخانه دیگر را نپذیرفتند. این مساله را خود ایشان هم به من گفتند. در هر حال از آن جا كه آقای دكتر احمدی‌نژاد تغییر در وزارت كشور را لازم می‌دانستند و این مسئله به هیچ وجه ربطی به توانایی و صلاحیت آقای محصولی برای تصدی مسئولیت وزارت ندارد و اینكه نوشتند آقای محصولی یار چند ده ساله آقای احمدی‌نژاد، از وی به حالت قهر جدا شده و اعلام كرده دیگر به دولت بر نخواهد گشت از اساس دروغ است. امّا در مورد دیگر وزیر دولت نهم كه برای دولت دهم از ایشان به عنوان وزیر دعوت به همكاری نشد.»

 
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
 
www.seemorgh.com/news
 
منبع:fardanews.com