رئيس مجلس شورای اسلامی برخی اخبار منتشر شده در خصوص اعطای 100 ميليون تومان به نمايندگان از سوی دولت برای رای به کابينه را کذب محض خواند.
  

به گزارش مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه عصر روز سه شنبه مجلس با اشاره به برخی اخبار درباره اعطای 100 میلیون تومان به نمایندگان برای دادن رای اعتماد به وزیران کابینه پیشنهادی از سوی دولت، اظهارداشت: آقای ابراهیمی نماینده بیرجند که ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد را هم بر عهده دارند از سفر برگشته اند و بنده درخصوص این قضیه از ایشان سئوال پرسیدم که وی هم این قضیه را تکذیب کرد.

لاریجانی افزود: آقای ابراهیمی چند ماه قبل طی توافقاتی که با معاون وزیر کشور داشته اند، اطلاع دادند که قرار شده بودجه ‌ای از سوی زیر مجموعه های این وزارتخانه برای بهبود وضعیت مساجد به خصوص در شهرستان های کوچک و روستاها در اختیار استانها قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در حالی که تنها این میزان کمک به مساجد به نمایندگان اعلام شده و هیچ پولی در اختیار آنها قرار نگرفته است بلکه پول در اختیار استانداری ها گذاشته شده است، متاسفانه این مسئله با شیطنت برخی رسانه ها به گونه ‌ای دیگر منتشر شده است.

برخی نمایندگان از جمله سید سلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس خواستار آن شدند تا‌ مجلس شورای اسلامی با تشکیل کمیته ای ضمن حفظ هوشیاری اینگونه شایعات را بررسی و ریشه ‌یابی کند که رئیس مجلس نیز اینگونه به وی پاسخ گفت: این یک نوع بداخلاقی رسانه ‌ای است که با بدسلیقگی همراه شده است و برخی رسانه‌ ها نیز به آن ‌پرداخته اند.

 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
 
www.seemorgh.com/news
 
منبع:mehrnews..com