عزرائیل سرنوشت حصر را مشخص می‌کند
مهدی کروبی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، «عزرائیل» را عامل تعیین کننده سرنوشت حصر هشت ساله خود خواند.

نامه‌ سرگشاده مهدی کروبی خطاب به اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی

مهدی کروبی، نامزد معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در نامه‌ای سرگشاده خطاب به اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، «عزرائیل» را عامل تعیین کننده سرنوشت حصر هشت ساله خود خواند.

وی در این نامه با ابراز ناامیدی از پایان حصر خود با انتقاد از تصمیم خودسرانه و عدم پاسخگویی در قبال این موضوع نوشت: «با این روند به نظر مى رسد ملک الموت، حضرت عزرائیل تعیین کننده سرنوشت آن باشد.»

آقای کروبی در نامه سرگشاده خود برای بار دوم از سمت دبیر کلی حزب اعتماد ملی کنار کشیده و از اعضای این حزب خواسته است تا با درخواست استعفای او موافقت کنند.

مهدی کروبی با اشاره به عدم امکان حضور خود برای حل و فصل اختلافات میان اعضای حزب نوشت:‌ «انتظار دارم اعضاى این شورا به اتفاق آراء با آن (استعفا) موافقت کنند تا راه انتخاب دبیرکل مطابق اساسنامه با اکثریت آرا فراهم گردد.» وی در پایان این نامه اظهار امیدواری کرده و گفت « اگر روزی از حصر خارج شوم به‌عنوان عضوی از حزب در کنار شما خواهم بود.»

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ensafnews.com