اتمام حجت نمایندگان مجلس با روحانی
نماینده مردم تهران در مجلس از افزایش امضاهای نامه نمایندگان به رییس‌جمهور با ۲۰۰ امضاء برای تغییر در تیم اقتصادی دولت خبر داد

نامه 200 نماینده مجلس به رییس‌جمهور

نماینده مردم تهران در مجلس از افزایش امضاهای نامه نمایندگان به رییس‌جمهور با ۲۰۰ امضاء برای تغییر در تیم اقتصادی دولت خبر داد و گفت: امروز با رییس جمهور و دولت اتمام حجت کردیم و قطعا وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت را عوض می کنیم.

ابوالفضل سروش گفت: مجلس با رد لوایح تفکیک وزارتخانه های اقتصادی به روشنی به دولت می گوید شما «سرخط» را گم کرده اید. رییس جمهور و تیم اقتصادی دولت ابتدا باید مبانی اقتصاد بحران زده را سامان دهند بعد دنبال تغییر ساختار اداری باشند.

این عضو فراکسیون امید مجلس تغییر رییس کل بانک مرکزی را به تنهایی رافع مشکلات اقتصادی کشور ندانست و تاکید کرد: اگر وزرای اقتصاد، تعاون و کار، صنعت و معدن و حتی رییس سازمان برنامه و بودجه توسط رییس جمهور عوض نشوند قطعا مجلس استیضاح و برکناری آنان را اگر چه برای کشور هزینه ایجاد می کند، به جریان می اندازد.

وی ورود مجلس برای برکناری وزرای اقتصادی را برای دولت دارای هزینه دانست و متذکر شد: اگر این سه چهار مدیر اقتصادی دولت با تفاهم مجلس و دولت تغییر نکنند، مجبور خواهیم بود این آقایان را با استیضاح برکنار کنیم. با این کار تلاش داریم درد مردم را که این روزها افزایش غیرعادی پیدا کرده درمان کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متاسفانه در حالی که مردم از شدت مشکلات اقتصادی همچون اسپند روی آتش بالا و پایین می پرند، تیم اقتصادی دولت هیچ عکس العملی ندارند و هیچ تکانی نمی خورند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir