واقعیت محل فوت آیت الله هاشمی
با انتشار این عکس افشا می‌کنم اینکه اساسا این استخر کوچک در گوشه‌ای از کاخ سعدآباد که هاشمی هفته‌ای دو بار به آن مراجعه داشته اساسا در زمان طاغوت وجود خارجی نداشته چه برسد به اینکه استخر اختصاصی فرح باشد!

غلامعلی رجایی: هاشمی هفته‌ای 2 بار به آن مراجعه داشت

مشاور رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی به واقعیت محل فوت آیت الله هاشمی پرداخته است.

غلامعلی رجایی در کانال تلگرامی خود نوشت: «این روزها با دسته گل به آب دادن اصولگراها با آن نوشته کنایه‌دار ابلغ از هر تصریح! درباره محل مرگ آیت‌الله هاشمی دوباره این بحث نقل هر مجلس و محفل شده است و جالب اینکه به نوعی در دعای عرفه تهران هم با همان رویکرد که سرانجام روحانی همان سرانجام هاشمی است، بدان پرداخته شد!

نکته‌ای که برای اولین بار من برای رسوایی دروغگویان مدعی اصولگرایی امروز با انتشار این عکس افشا می‌کنم اینکه اساسا این استخر کوچک در گوشه‌ای از کاخ سعدآباد که هاشمی هفته‌ای دو بار به آن مراجعه داشته اساسا در زمان طاغوت وجود خارجی نداشته چه برسد به اینکه استخر اختصاصی فرح باشد!

واقعیت محل فوت آیت الله هاشمی

اما ماجرای این محوطه تبدیل به استخر شده هم شنیدنی است که من از قول دکتر غلامرضا جوادی که اجرا کننده این طرح بوده نقل می‌کنم. ایشان در همان روزهای درگذشت هاشمی به من می‌گفت آقای هاشمی از استخری که در ریاست‌جمهوری درست کرده بود استفاده می‌کرد. بعد از اینکه احمدی‌نژاد رییس جمهور شد عملا دسترسی آقای هاشمی به آنجا مشکل شد و ما این محوطه کوچک را برای ایشان در سعدآباد آماده کردیم.

عماد نوه آقای هاشمی هم می‌گفت مردم از پشت این محوطه استخر شده! رد می‌شدند و نمی‌دانستند حاج آقا پشت این دیوار مشغول شناست. عماد می‌گفت اگر کسی از پشت دیوار سنگی پرت می‌کرد به سقف این محوطه می‌افتاد!

امروز در مصاحبه با خبرنگار روزنامه آرمان ضمن این توضیحات گفتم اینقدر جاعلان این خبر دروغ کوتاه عقل‌ند که با ساخت این خبر دروغ و پخش آن فکر می‌کنند استخر فرح از استخر شاه جدا بوده!! و لابد فرح اینقدر زورش به شاه نمی‌رسیده که بتواند در استخر او شنا کند و لذا در گوشه‌ای از کاخ سعدآباد دستور داده برایش استخر، اختصاصی بسازند!! و بناچار در این منقطه نسبتا پرت از کاخ و نشیمنش با شاه شنا می‌کرده است! خدایا به هر کس عقل ندادی چه دادی!!»

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asriran.com