«علی علیزاده»: در برنامه «من و تو» برایم نقشه ریخته بودند
«علی علیزاده» تحلیلگر سیاسی در یک برنامه تلویزیونی (من و تو) به صحبت درباره مواضع «من و تو» پرداخت که واکنش های بسیاری را در پی داشته است

علیزاده: من هرگز پولی از برنامه برنامه من و تو نگرفتم

علیزاده خود در این‌باره گفته است که «‌پارسال که به شبکه افق جمهوری‌اسلامی رفتم [اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها] مرا از گروه‌های[‌تلگرامی و مجازی] اخراج کردند، مرا بایکوت کردند و انگ زدند.

وقتی هم که از من‌وتو انتقاد کردم کنارش ایستادند!» اما این حواشی‌به قدری زیاد شد و انگ دریافت پول از شبکه من‌وتو را به علیزاده زدند که او به ناچار با انتشار ویدئویی در کانال تلگرامی‌اش، پاسخ برخی شبهات را داد.

او در بخشی از توضیحات خود تاکید کرد: «‌کیوان عباسی و مرجان عباسی صاحبان تلویزیون من‌وتو، شما الان حدود 9تا 10‌سال است که حدود 300 تا 500 میلیون دلار پول گرفته‌اید این پول را چه کسی به شما داده است و صرف چه کارهایی کرده‌اید. منابع مالی و پرسش از شفافیت من و تو از نیم میلیارد تا 600 یا 700 میلیون دلار حاکی از این است که چه هدفی پشت این تلویزیون است آیا هدف تجزیه ایران ‌یا تضعیف دولت ایران است ‌یا کلنگی کردن ایران مثل سوریه و لیبی است؟ شما باید بدانید که این رسانه متعلق به کیست. برای اینکه اگر بدانید کسی که بچه‌آزار است و مهد‌کودک زده است، بچه خود را به آنجا نمی‌فرستید. اگر بدانید که دولت سعودی این تلویزیون را راه انداخته است و پول می‌دهد تا مغزشویی و بخش‌هایی از ایران را ملتهب کند دیگر شما به آن گوش نمی‌دهید.»

معلوم است که از یک ماه گذشته برای من نقشه کشیده بودند. من باید یک‌سری قوانین را می‌پذیرفتم. اگر می‌گفتم پول نمی‌گیرم احتمالاً دعوت را برهم می‌زدند. من هرگز پولی نگرفتم و هنوز به حساب من پولی نریخته‌اند.

لحظه‌ای که من به سلامت از ساختمان من‌و‌تو پا بیرون گذاشتم به آقای زراعتی(مجری من‌وتو) تلفن و ایمیل زدم که پول شما را که آلوده به خون مردم ایران و بچه‌های یمن و خون بچه‌های فلسطین و عراق و افغانستان است در جیبم نمی‌گذارم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir