ناطق‌نوری، تولیت آستان قدس رضوی می‌شود؟
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از دعوت کردن ناطق نوری برای گرفتن مسئولیت تولیت آستان قدس خبر داد و گفت: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود

ناطق‌نوری، تولیت آستان قدس رضوی می‌شود؟

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از دعوت کردن ناطق نوری برای گرفتن مسئولیت تولیت آستان قدس خبر داد و گفت: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود.

حسن غفوری فرد با بیان اینکه قرار است آقای ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه شود، تاکید کرد: {تولیت آستان قدس} جای خوب و مناسبی برای حضور آقای ناطق است که در گذشته هم صحبت آن مطرح بود زیرا هم رهبری شناخت خوبی از ایشان دارند و هم اینکه آقای ناطق تجربه خوبی در وزارت کشور و جهادسازندگی دارند.

مجموعه این‌ مسائل شخصیت بی‌نظیری از آقای ناطق نوری ایجاد کرده اما طی صحبت هایی که با ایشان داشتیم نه آمادگی برای پذیرش مسئولیت سیاسی دارند و نه مسئولیت آستان قدس، با این حال ما ناامید نیستیم و تلاش خودمان را می کنیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره مرجع مذاکرات با ناطق نوری برای حضور در صحنه سیاسی افزود: شخصا بارها دعوت از ایشان دعوت کردم، البته مرحوم عسگر اولادی و آقای باهنر هم بارها دعوت کردند. در جلسات منظم ماهانه ای هم که با ایشان داریم تقریبا در تمام جلسات و حتی در جلسه اخیر از ایشان درخواست کردیم اما هنوز هیچ تمایلی برای کار سیاسی ندارند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir