عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رییس جمهور در شصت و چهارمین اجلاس سازمان ملل نسبت به ادوار گذشته...
 
به گزارش خبر آنلاین، قدرت الله علیخانی در گفتگو با سایت خانه ملت، اظهار داشت: برخورد سران کشورهای حاضر و خالی شدن صندلی‌ها و جایگاه آنها در اجلاس سازمان ملل نسبت به ادوار قبلی بی‌سابقه بود

وی خاطر نشان کرد: در سفرهای روسای جمهور گذشته به احترام هیات همراه ایرانی کسی در هنگام سخنرانی رییس جمهور سالن را ترک نمی‌کرد اما این نحوه برخورد با هیات ایرانی در شصت و چهارمین اجلاس سازمان ملل بدترین نوع آن بود.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظر شما حضور احمدی‌نژاد در اجلاس سازمان ملل به معنی پیام رساندن جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نبوده است گفت: صرف پیام رساندن که به دنیا نباید به هر قیمتی و با چه هزینه‌ای باشد؛ اگر ضرورت ارسال پیام احساس می شد، بهتر بود، این پیام بدون صرف هزینه از داخل کشور منتشر می شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تصریح کرد: هر ایرانی که چشمش به صندلی خالی مقر سازمان ملل در هنگام سخنرانی احمدی‌نژاد می‌افتاد تأسف می‌خورد، به غرور ملی خدشه وارد می‌شد.

علیخانی خاطرنشان کرد: خالی شدن سالن در هنگام سخنرانی رییس جمهور زیبنده جمهوری اسلامی نبود اگر سفر انجام نمی‌شد بهتر بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به نظر من سفر احمدی‌نژاد به نیویورک نه تنها دستاوردی نداشت بلکه توهین به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران هم بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: باید مشاوران و دست‌اندرکاران حوزه ریاست جمهوری نسبت به سفر احمدی‌نژاد نیویورک تحلیل درستی ارائه می‌دهند. 

 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: khabaronline.ir