احتمال عفو مشروط مشایی و بقایی
بر اساس پیگیری‌های «اعتمادآنلاین» با توجه به فرا رسیدن ایام 17 ربیع‌الاول، خبرهایی از احتمال عفو مشروط بقایی و مشایی شنیده می‌‌شود

عفو مشروط مشایی و بقایی

دوران اجرای حکم و طی دوران محکومیت حمید بقایی و اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد، از جمله جنجالی‌ترین موضوعات سیاسی کشور محسوب می‌‌شود.

بر اساس شنیده‌های اعتمادآنلاین، حمید بقایی، معاون و اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد، چند ماهی است با دستور کمیسیون پزشکی برای طی دوران درمان بیرون از زندان به سر می‌برند.

همچنین تا آنجا که پیگیری‌ها نشان می‌دهد، با توجه به فرا رسیدن ایام 17 ربیع‌الاول، خبرهایی از احتمال عفو مشروط این 2 نفر شنیده می‌‌شود.

علاوه بر این، یک منبع آگاه به اعتماد‌آنلاین خبر داد با توجه به اینکه مشایی یک‌سوم دوران زندان خود را گذرانده است، پرونده او شامل آزادی مشروط می‌‌شود، بنابراین احتمال می‌رود که از طرف وکیل او به زودی برای درخواست آزادی مشروط اقدام شود.

این منبع آگاه گفت: رحیم‌مشایی که یکی از چشمانش بینایی خود را تا 80 درصد از دست داده با رأی کمیسیون پزشکی چند ماهی است که بیرون از زندان به سر می‌برد.

گفتنی است مشایی اسفند 96 با حکم دادگاه به زندان رفته و حدود یک سال و 9 ماه از حبس خود را سپری کرده است. دادگاه مشایی را به پنج سال حبس محکوم کرده بود.

همچنین بقایی هم با توجه به سکته‌ای که پشت سر گذاشته و با توجه به وضعیت جسمانی‌اش، در حال حاضر از کمیسیون پزشکی مجوز خروج از زندان دارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir