علم‌الهدی: بازار آشفته درست می‌ کنند، بیشتر بدزدند
امام جمعه مشهد گفت:دزد دنبال بازار آشفته می‌گردد، این التهابی که در بازار اتومبیل، آهن تخم مرغ و پوشک به وجود می‌آورند به این خاطر است که دزد هستند. دزد به دنبال بازار آشفته می‌گردد و برای این که بازار آشفته درست کند و بیشتر بدزدد، بازار آشفته ایجاد می‌کند و امروز در همه کشور دزد پیدا شده است

صحبت های علم الهدی در مورد بازار آشفته گرانی

امام جمعه مشهد گفت: ایده دشمن این است که در جنگ اقتصادی شکست بخوریم، به خاطر استیصال در مشکلات معیشتی و اقتصادی در برابر دشمن تسلیم بشویم و او بر ما مسلط شود.

وی در خطبه مجازی نماز جمعه امروز مشهد افزود: مشکلات امروز در جامعه ما از نظر اقتصاد و معیشت زیاد است اما این مشکلات هیچ کدام معلول تحریم دشمن نیست عامل اصلی‌اش این نیست که چون دشمن‌ها ما را تحریم کردند دچار مشکلات معیشتی شدیم، البته تحریم دشمن آثار و خسارت‌های خودش را دارد مشکل فشارهای اقتصادی و معیشتی که داریم بیشتر آنها معلول داخل هست نه خارج، معلول سوءمدیریت‌ها و نوع توزیع کالا در جامعه است.

وی ادامه داد: دزد دنبال بازار آشفته می‌گردد، این التهابی که در بازار اتومبیل، آهن تخم مرغ و پوشک به وجود می‌آورند به این خاطر است که دزد هستند. دزد به دنبال بازار آشفته می‌گردد و برای این که بازار آشفته درست کند و بیشتر بدزدد، بازار آشفته ایجاد می‌کند و امروز در همه کشور دزد پیدا شده است.

امام جمعه مشهد گفت: امروز روزی نیست که عزیزان ما در مسؤولیت‌های مختلف و نهادهای گوناگون بنشینند و فقط این استیصال مردم را در مسائل معیشتی و گرانی تماشا کنند. امروز روزی است که وقتی در خانه یک دزد می‌آید، همه اهل خانه از کوچک و بزرگ راه می‌افتند دزد را بیرون کنند و با دزد بجنگند، در کشور ما دزد آمده، این دزد آمده و برای دزدی کردنش بازار آشفته درست می‌کند، در اجناس مختلف التهاب بازاری به وجود می‌آورد برای این‌که می‌خواهد بدزدد.

علم الهدی افزود: همه قوا و نهادهای کشور باید راه بیفتند و دزد را بگیرند، این دزد، دزد داخلی است و ربطی به خارج و تحریم ندارد.

وی با بیان این که آمریکا در همه حرکت‌هایی که در این ۴۲ سال در انقلاب علیه ما انجام داد، شکست خورده است افزود: آمریکای ذلیل، بدبختی است که امروز ذلت و حقارت این قدرت استکباری را در مناظره تلویزیونی دو کاندیدای ریاست جمهوری‌اش می‌بینید، هر کدام آدرس حقارت و ذلت و نکبت را برای این کشور می‌دهند آن وقت می‌گویید بیایید با این‌ها مذاکره کنید. با آدم‌های ذلیل، حقیر و بدبختی که گریبان هم را می‌گیرند و دزدی‌ها را به هم نسبت می‌دهند برای مشکلی که سوءمدیریت‌ها و توزیع غلط کالا در کشور ایجاد کرده است مذاکره کنیم؟ این درست نیست.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی