رهبری: بدون امنیت، ارزش‌ها مختل می‌شوند
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز (دوشنبه) از طریق ارتباط تصویری فرمانده کل قوا با فرماندهان و یگان‌های حاضر برگزار شد.

تحصیل در دانشگاه‌های نظامی یکی از با شرف‌ترین کارهاست


 این مراسم به میزبانی دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام و به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با حضور تعدادی از یگان‌های نمونه از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برپا شده است.

گزیده ای از سخنان رهبر انقلاب بدین شرح است:

بدون امنیت همه‌ ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال خواهند شد.

تحصیل در دانشگاه‌های نظامی یکی از با شرف‌ترین کارهاست.

تحصیل در دانشگاه‌های نظامی و دانشگاه‌های سازمانهای نیروهای مسلح ما یکی از باشرف‌ترین و باارزش‌ترین کارها است، چرا؟ چون با تحصیل در این دانشگاه‌ها، جوانان ما وارد نیروهای مسلحی می شوند که امنیت کشور را تأمین می کند و امنیت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است؛ چون بدون امنیت همه‌ ارزشهای مهم کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگر ارزش های مهم.

در ماجرای کرونا و کمک‌های معیشتی به مردم، نیروهای مسلح حقیقتا در میدان هستند.

ارائه خدمت به ملت از بزرگترین کارهای نیروهای مسلح است.

نیروهای مسلح ما به‌جز تأمین امنیت کارهای مهم دیگری هم دارند که یکی از بزرگ‌ترین کارها ارائه‌ خدمات به ملت است؛ هم خدمات زیربنایی مثل سد و راه و پالایشگاه و... هم در عرصه‌ی بهداشت و درمان.

امروز هم در زمینه‌ مسائل کرونا حقیقتاً نیروهای مسلح در میدان‌اند و در حوزه‌ی کمک های معیشتی و عرصه رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه کارهای بسیار خوبی به‌وسیله‌ نیروهای مسلح انجام می گیرد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir