روحانی: ملت از ۳بحران بزرگ سرافزار بیرون آمد
رییس جمهوری گفت:مردم ایران در حوادث بسیار سخت چند سال گذشته سرافراز و سربلند بیرون‌ آمدند.

در داستان کرونا باز هم ملت سرافراز بود


حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی عصر دوشنبه در آیین بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده که پس از سیلاب فروردین ۹۸ توسط دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اجرایی شد، گفت: افتتاح امروز که بیست و هشتمین افتتاح هفتگی ما در سال ۹۹ بود ویژگی‌های خاص خود را دارد. در واقع تشکر و سپاس از همه دست اندرکارانی است که در سال ۹۸ و ۶ ماهه ۹۹ تلاش کردند تا همه طرح‌هایی که مربوط به احداث و یا تعمیر و مرمت در همه زیربناها و همچنین ساختمان‌های مسکونی و تجاری و ساختمان و راه‌ها به عمل بیاورند.

اهم صحبتهای او از این قرار است:

*در مجموع حادثه سیل ۹۸ حادثه تلخی برای همه بود به دلیل این که بسیاری از هموطنان خانه خود را از دست دادند و همانطور که در آمار اعلام شد ۶۶ هزار واحد مسکونی و تجاری از بین رفت که از نو تجدید بنا شد و حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی و تجاری دچار خسارت عمده شد که در این مدت مرمت شد.

* این حادثه تلخ بود و در کنار آن شیرینی که این حادثه داشت، تامین آب برای کشور بود که همه سدها پر شد و از لحاظ تامین منابع آب، ‌آب خوان داری و آبخیرزداری برای کشور مفید بود و منابع زیرزمینی سیراب شد اما در عین حال خسارت زیادی هم داشتیم.

*مردم ایران در طول چند سال گذشته در حوادث بسیار سختی سرافراز در تاریخ بودند؛ یکی از حوادث مربوط به سال ۹۸ بود. حوادث آخر سال ۹۸ و اوایل ۹۹ ملت ایران سرافراز بود. در داستان کرونا باز هم ملت سرافراز بود. در مساله تحریم از ابتدای سال ۹۷ جنایتکاران کاخ سفید بر علیه ملت بزرگ اعمال کردند در هر سه بحران بزرگ و شدت ابتلا مردم سرافراز بیرون آمدند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir