پاسخ به اظهارات اخیر داماد روحانی
داماد رئیس‌جمهور می‌گوید ظریف و عراقچی هر جای دنیا بودند، از آنها تندیس می‌ساختند اما اینجا متهم‌شان می‌کنند که چرا رفع تحریم کرده‌اید.

انقلابی‌گری به عمل و اعتقاد عملی به نظام است



کامبیز مهدی‌زاده ضمن یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت: «به راستی چرا عده‌ای از موفقیت مردم ناراحت می‌شوند؟ ریشه این شعارها کجاست؟ فحش می‌دهند، فیلم می‌سازند، کاریکاتور می‌کشند تا هموطن خود را خوار و ذلیل کرده و خوراک رسانه بیگانه را فراهم کنند، این کار خود به دشمن گرا دادن است! وزیر و معاونی که رهبر یک کشور از آنها تمجید کرده را هر روز به بهانه‌ای خوار و ذلیل می‌کنند و به آنها انگ می‌زنند. اگر این افراد در هر جای دنیا بودند تندیس و نمادشان را می‌ساختند و از آنها تکریم می‌کردند، اما اینجا کاریکاتور آنها را می‌سازند و تهمت می‌زنند که چرا مقابل دشمن ایستاده‌ای و رفع تحریم کرده‌ای؟»

وی در بخش دیگری از یادداشت خود نوشته است: «انقلابی‌گری به شعار نیست، به داد زدن پشت تریبون نیست، به پاچه‌خواری و چاپلوسی نیست! انقلابی‌گری به عمل و اعتقاد عملی به نظام است.»

جهان‌نیوز درباره این اظهارات نوشت: کدام رفع تحریم؟ ظاهرا آقای مهدی‌زاده خبر ندارد که آقای عراقچی از شش سال پیش هنوز در حال مذاکره است و به تازگی هم به عنوان رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران به وین رفته تا شاید در هفته‌های پایانی دولت کاری انجام دهد.

در کم‌اطلاعی آقای داماد همین بس که از ظریف و عراقچی تقدیر هم شد. در همان موقع «به‌به» گفتن‌ها برای برجام خسارت‌بار، آقایان مذاکره‌کننده حتی دری اصفهانی ده‌ها سکه تمام بهار آزادی گرفتند و تندیس افرادی نظیر ظریف هم ساخته شد اما این در حالی بود که امتیازات نقد هسته‌ای دادند و صرفا وعده‌های نسیه گرفته بودند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: کیهان