نمکی : با روحانی آمده ام با روحانی خواهم رفت
در حالی که در روزهای اخیر اوج تقابل وزیر بهداشت با رئیس‌جمهور را شاهد بودیم، او در گفت‌وگوهای خصوصی منکر گفته‌های خود علیه روحانی شده است.

اوج تقابل وزیر بهداشت با رئیس‌جمهور در روزهای اخیر


بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار "چندثانیه" در گفت‌وهایی که در روزهای اخیر برخی چهره‌های دولتی با سعید نمکی داشته‌اند او کاملا از درِ انکار چیزهایی که علیه رئیس‌جمهور گفته در آمده و گفته است به هیچ عنوان منظورش در آن گلایه‌ها، حسن روحانی نبوده است.

پس از شکل‌گیری موج چهارم کرونا و خصوصا در موضوع واردات واکسن توسط بخش خصوصی، اظهارات متعدی از سوی وزیر بهداشت و نزدیکان وی منتشر گردید که عملا تقابل آشکار با رئیس دولت به شمار می رفت و همین مسئله سبب شکل‌گیری انتقاداتی در فضای عمومی نسبت به سعید نمکی و البته نسبت دولت به دلیل شکاف و دوگانگی، شد.

در پی همین انتقادات برخی چهره‌های دولتی با وزیر بهداشت گفت‌وگو کرده و از او به دلیل این نوع مقابله‌های علنی با رئیس‌جمهور شدیدا انتقاد کرده‌اند.

آنها ضمن گلایه از این نوع دوگانه‌سازی توسط شخص وزیر بهداشت تاکید کرده‌اند که چنین کاری جزء سوء استفاده دشمنان کشور و بدخواهان نتیجه‌ای برای وزیر بهداشت به همراه نخواهد داشت. به نمکی همچنین گفته شده که این نوع اظهارات چه اگر با هدف ماندن در دولت بعدی بیان شده باشد و چه با هدف همراه‌سازی جریان مخالف دولت در مقطع فعلی، قطعا بی‌اثر است و اتفاقا بیشتر به ضرر شخص وزیر بهداشت شده است.

این در حالی است که وزیر بهداشت در پاسخ به این انتقادات، هر گونه تقابل با شخص رئیس‌جمهور را کاملا انکار کرده و با قید چندین بار سوگند، گفته طرف انتقادات او در هفته‌های گذشته به هیچ وجه رئیس‌جمهور نبوده است. او گفته خود را مرید روحانی می‌داند و هیچ آینده‌ای برای خود در دولت بعدی متصور نیست. نمکی قویا تاکید کرده برای کمک به آقای روحانی مسئولیت قبول کرده و قطعا با رفتن آقای روحانی از قدرت، او هم خواهد رفت.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: fararu.com