انتقاد علم‌ الهدی از گرانی‌ های اخیر
نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: عده‌ای از خلاء میان دو دولت استفاده کرده و قیمت اجناس را دو برابر کرده‌اند و مردم در مقابل این سرعت و تراکم فوتی‌های کرونا این مشکل را نیز دیدند

علم الهدی از گرانی های اخیر انتقاد کرد

علم‌الهدی:

* شاهد بودیم عده‌ای خدانشناس مردم را در این وضعیت می‌بینند اما دنبال این هستند که از وضعیت مردم گرفتار و مستاصل سوءاستفاده کرده و بر قطر ثروت و دارایی خود بیفزایند و کاخ قدرت و ثروت بسازند. عده‌ای از خلاء میان دو دولت استفاده کرده و قیمت اجناس را دو برابر کرده‌اند و مردم در مقابل این سرعت و تراکم فوتی‌های کرونا این مشکل را نیز دیدند.

* این گروه فرصت‌طلب بر استیصال و پریشانی مردم کاخ ثروت برپا کردند و نرخ اجناس را بالا بردند؛ با یک هماهنگی ملی این کار را کردند تا مسئولان استانی دستشان به جائی نرسد و این بدترین جنایت است. وقتی دیدید مردم محتاجند جنس را گران کردید؟ این افسانه‌ای که ملاک نرخ‌گذاری را عرضه و تقاضا قرار دادند با اقتصاد شرک‌آمیز سرمایه‌داری متناسب است. مردم گرفتار یک سطل ماست را به هر قیمتی بدهید، حاضرند بخرند؟ این تقاضاست؟ این منتهی بی‌عدالتی است که بگوئید نرخ لبنیات را دامداران با هم هماهنگ کردند. باید صبر می‌کردید این دولت تشکیل می‌شد تا قیمت نهاده‌ها عادلانه شود.

 نباید در سطح ملی خودرو و لبنیات را بالا ببرید؛ این پول و سودی که می‌کنید به فرموده امام صادق(ع)، پلیدی و نجاست است. عزیزان مسئول ما وضع مردم را ببینند و به بی‌رحمی یک عده بی‌رحم نیز توجه کنند و جلوی این ظلم و تجاوزها بگیرند و با این نرخ‌های غیرمنصفانه مبارزه کنند.

* (با بیان اینکه تشکیل یک دولت قوی و دولت مردمی را باید به فال نیک گرفت): به این خاطر می‌گوئیم دولت قوی زیرا دولت "مردمی" است؛ نظام ما قدرتمندترین نظام‌ها در دنیاست زیرا مردم پشتوانه آن هستند؛ تجهیزات نظامی و توان بالای علمی و اقتصادی برای پشتیبانی یک نظام به اندازه پشتیبانی مردمی موثر نیست.

*  به همان میزان که نظام ما به‌دلیل مردمی‌‌بودنش قوی بوده، این دولت هم به‌خاطر مردمی‌بودنش قوی است؛ اما چرا این دولت، دولت مردمی است؟ مردمی که در صحنه انتخابات حاضر شدند و به تمام سم‌پاشی‌ها «نه» گفتند، با اکثریت قاطع و با تمام فشارهای معیشتی و گرفتاری‌ها به این رئیس‌جمهور رای دادند. مردم در مقابل وسوسه‌های شیطانی ضدانقلاب خارجی و داخلی که سعی داشت مانع از حضور مردم به‌خاطر گرفتاری‌ها شود، مردم به آن‌ها نه گفتند و به این رئیس‌جمهور رای دادند و رئیس‌جمهور با پشتوانه مردمی روی کار آمد. نمایندگان مجلس نیز به 18 وزیر رای بالا دادند؛ این دولت، تبدیل به دولت مردمی شد و قوی است چون مردمی است.

* وقتی مردم به این چنین دولتی رای دادند، در مقابل مطالبه مردم نیز از این دولت بالاست؛ دولتی که به پشتوانه امکانات اقتصادی، علمی و مردم روی کار آمده؛ طبیعی است که مردم از این دولت متوقع هستند و مطالبه دارند و در اسرع زمان می‌خواهند که مشکلات حل شود. کسانی که وزیر شدند هم از وضع مردم خبر دارند و می‌دانند مردم در کرونا و فشارهای معیشتی چه وضعیتی دارند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: entekhab.ir