جزئیات جدید از دیدار روحانی با رهبری
انتشار خبر دیدار حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین با رهبری جمهوری اسلامی موج تازه‌ای از گمانه‌زنی‌ها را به راه انداخت.

هر چه رهبری صلاح بدانند، همان اجرا خواهد شد


کامبیز مهدی‌زاده، داماد حسن روحانی در خصوص علت این دیدار گفت: زمانی‌که دکتر روحانی ریاست دولت را بر عهده داشتند، دیدارهای هفتگی ایشان با رهبری برقرار بود. این دیدارها هر بار در یک فضای بسیار صمیمی و دوستانه برگزار می‌شد.

وی در ادامه افزود: بالاخره آقای روحانی و رهبری دو همکار، دوست صمیمی هستند و همیشه با هم دیدار دارند و این دیدارها هم جای سوال یا تعجب ندارد.

مهدی‌زاده تصریح کرد: خیلی‌ها در نظر داشتند که به رابطه دکتر روحانی و رهبری خدشه ای وارد کنند اما خوشبختانه مثل همیشه تلاش این افراد به نتیجه نرسید و این دیدار نشان داد که رابطه دوستی رهبری و آقای روحانی همچنان پایدار است.

مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که به گمان برخی این دیدار جهت توضیح حسن روحانی برای عملکرد او در دوران ریاست جمهوری بوده است، اظهار کرد: اولا که این جلسه در یک فضای دوستانه و صمیمی برگزار شد و این اخباری که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، توسط فیک نیوزها انتشار پیدا می‌کند و واقعی نیست.

او تصریح کرد: ارتباط دکتر روحانی و رهبری ارتباطی نیست که مربوط به چند سال اخیر باشد، تمام احکام و حکم‌های دکتر روحانی ار طرف رهبری به ایشان داده شده است.

داماد حسن روحانی همچنین درباره گمانه زنی ها درباره پُست احتمالی حسن روحانی در آینده توضیح داد: این دیگر در حوزه صلاحدید بزرگان است و بزرگان باید در این زمینه تصمیم بگیرند و در حیطه مسئولیت بنده نیست. هر چه رهبری صلاح بدانند، همان اجرا خواهد شد.

مهدی‌زاده با تاکید بر ادامه این دیدارها خاطرنشان کرد: دیدارها در گذشته بوده و قطعاً در آینده هم تداوم خواهد داشت. دوستی رهبری با دکتر روحانی قدمت چندین ساله دارد.

وی در پایان درباره فعالیت‌های این روزهای رئیس‌جمهور پیشین گفت: آقای روحانی از یک سو در حال برگزاری جلسات و کارهای پژوهشی‌ و از سوی دیگر مشغول نوشتن کتاب خاطرات‌شان هستند. ایشان هم مثل بقیه مردم در حال گران زندگی عادی خودشان هستند و بیشتر وقت‌شان را با خانواده می‌گذرانند.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir