نماینده ای که این روزها فحش و نفرین می شنود
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت می‌گوید برای نان یارانه می‌دهد اما سوال اصلی این است که مردم با افزایش قیمت‌ها در سایر حوزه‌ها باید چه کنند.

مردم از این پس باید حسرت نان را هم بخورند


جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی گرانی‌های اخیر گفت: همان طوری که در ابتدای مجلس یازدهم گفتم دولت انقلابی و اصولگرا و اصلاح طلب فرقی نداشته و هیچ کدام نمی‌توانند حریف رانت خواران و مافیایی شود که خودروی چینی را سه برابر قیمت در کشورهای همسایه به مردم می‌فروشند. این مافیا در حوزه‌ی یارانه‌های کالاهای اساسی نیز حضور دارد. چند سال است که قیمت یارانه نقدی ۴۵ هزار تومان باقی مانده است. دولت می‌گوید برای نان یارانه می‌دهد، مردم با افزایش قیمت سایر حوزه ها چه کار کنند؟

وی در ادامه اظهار کرد: این روزها به حوزه های انتخابیه خود که می‌رویم چیزی جز بد و بیراه و آه و نفرین از مردم نمی‌شنویم دولت در اداره امور مانده است، مجلس به عنوان نهاد نظارتی و قانون گذار باید دخالت کند نه این که صرفا نطق داشته باشد.

نماینده مردم تربت جام در مجلس تصریح کرد: به  بهانه قاچاق و جنگ اوکراین آن را گران کردید، روزی مردم حسرت خانه‌ها و روزی حسرت خودروهای سایر  کشورها را می‌خوردند. گویا از این پس باید حسرت نان هم بخورند. افغانستان و عراق اشغال شد چه میزان پول ملی آنها سقوط کرد. مافیا دست دولت‌ها را بسته است فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا ندارد. رهبری از وضعیت خودروها انتقاد کردند، چه کسی توانست در برابر مافیای خودرو بایستد و خودرو وارد کند؟ هر کسی هر اشتباهی که می‌کند به گردن مجلس می‌اندازد. گویا دیواری کوتاه‌تر از مجلس نیست، باید از اختیارات نظارتی خود استفاده کنیم.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir