راه حل مکارم شیرازی برای حل بیکاری و تورم
آیت‌الله مکارم: برای حل مشکلاتی مانند بیکاری و گرانی، باید همه نهادها با هم همکاری کنند.


آیت‌الله مکارم: برای حل مشکلاتی مانند بیکاری و گرانی، باید همه نهادها با هم همکاری کنند

آیت‌الله مکارم شیرازی، مسئله اشتغال جوانان را مهم دانسته و گفت: اولین چیزی که جوانان بدان نیاز دارند شغل مناسب است. وی، حل مشکلات اجتماعی را کار یک نهاد ندانسته و تأکید کرد: برای حل مشکلاتی مانند بیکاری و گرانی که مردم را تحت فشار قرار می‌دهد، باید همه نهادها با هم همکاری کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی، مسئله اشتغال جوانان را مهم دانسته و گفت: اولین چیزی که جوانان بدان نیاز دارند شغل مناسب است.

آیت‌الله «ناصر مکارم شیرازی» شب گذشته در دیدار «سیدصولت مرتضوی» وزیر کار و هیئت همراه گفت: کار شما نسبت به دیگر وزارتخانه‌ها دشوارتر است و انعکاس آن در جامعه بیشتر است.

وی بر لزوم تلاش در برابر کارشکنی‌های خارجی و داخلی در مسیر انجام وظایف اشاره نموده و اظهار کرد: باید با همکاری افراد توانمند و مخلص کارها را به سرعت پیش ببرید.

آیت‌الله مکارم شیرازی، مسئله اشتغال جوانان را مهم دانسته و افزود: اولین چیزی که جوانان بدان نیاز دارند شغل مناسب است و شایسته است در این زمینه تدبیر مناسب اندیشیده شود.

این مرجع عظام تقلید، برقراری ارتباط مسئولین با مردم را بسیار مهم شمرده و گفت: ارتباط بیشتر با مردم سبب می‌شود که بدانند شما از خودشان هستید و درد و درمانشان را هم میدانید.

وی، حل مشکلات اجتماعی را کار یک نهاد ندانسته و تأکید کرد: برای حل مشکلاتی مانند بیکاری و گرانی که مردم را تحت فشار قرار می‌دهد، باید همه نهادها با هم همکاری کنند.

در ابتدای این دیدار «سیدصولت مرتضوی» گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته و برنامه‌های آتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه کرد.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir