امارات متحده عربی بویژه دبی از فشارهای آمریکا برای اعمال تحریم های تجاری و مالی علیه ایران رنج برده وامارات متحده عربی بویژه دبی از فشارهای آمریکا برای اعمال تحریم های تجاری و مالی علیه ایران رنج برده و...

روزنامه آمریکایی"فاینشنال تایمز" انگلیس نوشت: امارات متحده عربی بویژه دبی از فشارهای آمریکا برای اعمال تحریم های تجاری و مالی علیه ایران رنج برده و مسئولین این کشور در پی راه حل برای همراهی با آمریکا و ادامه همکاری با ایران هستند.

به گزارش "تابناک"، رئیس یک بانک تجاری در دبی به گزارشگر این روزنامه گفته، "اگر روابط تجاری با ایران قطع شود باید جایگزینی برای آن پیدا کنیم زیرا حجم تبادلات مالی با ایران موجب شده که بسیاری از بانک های دبی فعال بوده و اگر فشارهای آمریکا ادامه یابد روزهای بدی را در پیش خواهیم داشت."

در همین حال شبکه خبری "الجزیره" اقدام آمریکا برای اعمال فشار به امارات را نتیجه سفر ماه گذشته " استوارت لیوی "معاون وزارت خزانه داری آمریکا به آمریکا می داند.

اینشبکه خبری افزود، "ضاحی خلفان " رئیس پلیس امارات هفته گذشته اظهار داشته بود در هر شرایطی باید روابط تجاری سنتی با ایران را حفظ کنیم و در حاشیه جریان های سیاسی به تجارت با ایران ادامه دهیم.

 

 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir