رئيس ستاد برگزاری رژه 31 شهريور نيروهای مسلح در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به ياد و خاطر شهدای دفاع مقدس تصريح كرد:...
 
 
 
 سردار ذبیح‌الله نامور رئیس ستاد برگزاری رژه 31 شهریور نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم حضور رئیس جمهور در مراسم امسال به دلیل حضور وی در خارج از كشور اظهار داشت: معمولا در نبود رئیس جمهور مقام ارشد ستاد كل نیروهای مسلح سخنرانی خواهد كرد كه در این خصوص هماهنگی‌های لازم انجام شده و احتمالا سرلشكر فیروزآبادی به عنوان رئیس ستاد كل نیروهای مسلح سخنران مراسم رژه امسال خواهد بود.

نامور انجام رژه توسط یگان‌های با تعداد 33 در 36 برای اولین بار، چتربازی 2 نفره و حضور تجهیزات جدیدی مانند هواپیمای بدون سرنشین كرار، موشك‌های سجیل، قیام و فاتح 3 را از جمله نوآوری‌ها و تجهیزاتی دانست كه امسال برای اولین بار در مراسم رژه 31 شهریور برگزار شده و شركت می‌كنند.

وی خاطرنشان كرد: همچون برنامه‌های گذشته رژه نیروهای مردمی و بسیج با لباس‌های محلی و شعارهای خاص خود در مراسم رژه امسال اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری رژه 31 شهریور نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس تصریح كرد: در ابتدای جنگ تحمیلی به دلیل نبود سازماندهی مناسب در نیروهای مسلح ما، صدام در مصاحبه‌ای اعلام كرد كه در مدت 3 روز شهرهای جنوبی و یك هفته‌‌ای تهران را فتح خواهد كرد اما با رشادت و از جان گذشتگی رزمندگان ما این جنگ 8 سال طول كشید و نهایت با پیروزی و سربلندی جمهوری اسلامی ایران، پایان یافت.

نامور خاطرنشان كرد: امروز ارتش و سپاه با در اختیار داشتن جدیدترین تجهیزات، امكانات و آموزش توانایی خنثی كردن هر گونه تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران را دارد.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com