وی با استماع سخنان حاضران، گفت: اگر بخواهم خواسته شما را به مأموران منتقل كنم مطمئن نيستم جواب مساعد بگيرم و شايد نتيجه عكس بدهد. ولی خواسته‌های شما را خدمت رهبری پيگيرم و اميدوارم....
 
 
 
 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری كرد كه با صبر و متانت و اجرای عدالت و قانون اسلامی برخی مشكلات رفع شود.

به گزارش ایسنا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از خانواده‌های زندانیان با توصیه این خانواده‌ها به صبر و امیدواری، تأكید كرد: آزادی و عدالت از مهمترین اهداف در نظام جمهوری اسلامی است و قطعاً برخی كاستی‌ها مانع از رسیدن به این اهداف والا نخواهد بود.

وی با استماع سخنان حاضران، گفت: اگر بخواهم خواسته شما را به مأموران منتقل كنم مطمئن نیستم جواب مساعد بگیرم و شاید نتیجه عكس بدهد. ولی خواسته‌های شما را خدمت رهبری پیگیرم و امیدوارم بی‌نتیجه نباشد. مقام معظم رهبری درخصوص اعمال قانون و تسریع در رسیدگی و حقوق قانونی آن‌ها در زندان دستورات مناسبی صادر كرده بودند كه می‌تواند بسیاری از مشكلات حاضر را رفع نماید.

در این دیدار خانواده زندانیان به بیان برخی مسائل و مشكلات در روند پیگیری حقوق‌ آن‌ها پرداختند و خواستار رسیدگی عادلانه به پرونده متهمان و حقوق آن‌ها در زندان و همچنین تحقیق نهادهای مسوول به روند محاكمات انجام شده، گردیدند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir