با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، پرهیز از افراط و تفریط در بررسی عملکرد قوای سه‌گانه ضرورتی مهم است. تمام مسئولان، اصحاب رسانه و افراد صاحب نظر مناسب است که....
 
 
 
 رییس قوه قضاییه گفت: مقاومت و ایثار ملت ایران در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف و حساس انقلاب باید دشمنان را به این نتیجه رسانده باشد که توطئه‌های کور آنان جز اینکه وحدت و انسجام و مقاومت ما را بیشتر کند نیست.

به گزارش مهر، آیت الله آملی لاریجانی صبح یکشنبه در جلسه مسئولان عالی قضایی با تسلیت به بازماندگان انفجار مهاباد و تاکید بر دستگیری و محاکمه هر چه سریعتر عاملان این جنایت از سوی دستگاههای امنیتی و  قضایی گفت: این حملات کور و ددمنشانه در آستانه هفته دفاع مقدس بار دیگر حماسه ‌آفرینی، مقاومت و شهادت طلبی مردم بزرگ ایران را در اذهان زنده کرد و این درس را نیز به عاملان و حامیان این جنایت داد که بدانند چنین جنایاتی در کشور ایران که مردمش 30 سال در کوران حوادث و توطئه‌های دشمنان خود از جمله جنگ حمیلی و بدترین حملات تروریستی آبدیده شده ‌اند تاثیری منفی ندارد.

اهم اظهارات رئیس قوه قضائیه در این جلسه را می توانید در ادامه بخوانید:

    * گرچه در سالهای گذشته برخی افراد و گروهها سعی در کمرنگ کردن جلوه‌های ناب دفاع مقدس داشتند اما این ارزشهای ناب و خالص چنان عمیق بوده و هستند که کسی نمی‌تواند آن را  از ذهن و خاطره ملت ما ببرد.

    * دفاع مقدس در امور و ابعاد مختلف موجب پیشرفت و تعالی کشور ایران و خود باوری مردم در دفاع از ارزشهای ایران اسلامی شد.

    * با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، پرهیز از افراط و تفریط در بررسی عملکرد قوای سه‌گانه ضرورتی مهم است. تمام مسئولان، اصحاب رسانه و افراد صاحب نظر مناسب است که در بررسی عملکرد قوای سه گانه از افراط و تفریط بپرهیزند و موجب ناامیدی مردم را فراهم نکنند بلکه در کنار انعکاس نقاط ضعف، خدمات مناسب دولت و سایر قوا را نیز منعکس کنند.

    * امیدواری مردم موجبات تقویت بنیانهای نظام اسلامی و مشارکت فعال آنان در مسیر حرکت جامعه به سوی پیشرفت می‌شود و القای ناامیدی به مردم اساس بسیاری از حرکتهای مهم اجتماعی را از بین می‌برد.

 
 
 
 
گردٱوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com