فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهدا گفت: رزمندگان اين قرارگاه با همكاری نيروهای اطلاعاتی و انتظامی، بامداد امروز در يك عمليات موفق، 30 نفر از عوامل اصلی و محوری جنايت اخير تروريستی در شهرستان مهاباد را به هلاكت رساندند...
 
 
 
 
 عبدالرسول محمودآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یك یا دو نفر از عناصر دخیل در عملیات تروریستی هنوز فراری هستند كه این تعداد نیز توسط نیروهای تلاشگر دستگیر می‌شوند و به سزای عمل خود می‌رسند.

وی افزود: در نخستین ساعات پس از عملیات تروریستی مهاباد موضوع مورد رصد و بررسی قرار گرفت و با مشاركت مردم سرنخ‌های خوبی به دست آمد كه منجر به انهدام شبكه بزرگ تروریست‌ها شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا مستقر در استان آذربایجان غربی خاطرنشان كرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد برنامه‌ریز اصلی اقدام تروریستی مهاباد سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) و آمریكا (سیا) بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف دشمن در اقدام تروریستی گفت: به شهادت رساندن زنان و كودكان بی‌گناه در اقدامات تروریستی كور هرگز نخواهد توانست ذره‌ای در پیوند مردم كرد و نظام خللی ایجاد كند بلكه این پیوند را مستحكم‌تر از گذشته خواهد كرد .

محمودآبادی نقش مردم كرد و به ویژه عشایر را در دفاع از مرزهای كشور و در دوران دفاع مقدس ستود و افزود: عشایر كرد همواره با هوشیاری خود توطئه‌های مختلف دشمنان را در عرصه‌های مختلف خنثی كرده‌اند.

محمودآبادی با بیان اینكه دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با چنین جنایاتی علیه انقلاب اسلامی هرگز نخواهند توانست در عزم و اراده ملت ایران برای دفاع از نظام و میهن اسلامی خللی وارد سازند، خاطرنشان كرد: اكنون ایران اسلامی با حمایت این عشایر دلاور مقتدرتر از گذشته آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

در نخستین روز هفته دفاع مقدس با انفجار بمب در مراسم رژه نیروهای مسلح در مهاباد تعداد 12 زن و كودك مظلوم به شهادت رسیدند و بیش از 80 تن از هموطنان كُرد مجروح شدند.
 
 
 
 
گردٱوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com