به تازگی سرويس‌های امنيتی آمريكا با جذب گردشگران ايرانی در دبی و ارائه تسهيلات ويژه به آنان اقدام به تخليه اطلاعاتی این مسافران می‌كند...
 
 
 
 بحران اقتصادی ایجاد شده در جهان به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس و کاهش هزینه های سفر به این کشورها شرایطی را فراهم کرده است که رغبت ایرانیان برای سفر به نقاط مختلف مخصوصا کشورهای همسایه روز افزون شود.

به گزارش آتی نیوز، سفر به امارات یکی از تفریحات ایرانیان است که در سال‌های اخیر نیز به دلیل اجرای برخی از برنامه‌ها در این امیرنشین رونق زیادی گرفته است.

در این سفرها که بیشتر در قالب تورهای مسافرتی دبی صورت می‌گیرد، به صورت شفاهی و کتبی اطلاعات مختلفی از افراد گرفته می‌شود و بر همین اساس برخی از مسافران شناسایی و در مراحل بعد جذب سرویس‌های امنیتی در دبی می‌شوند.

سفر به نقاط مختلف از جمله آمریکا آن هم به صورت رایگان، دستخوش سرویس‌های جاسوسی به این مسافران است که با ساده‌لوحی خود، اطلاعات مختلفی را در اختیار منابع جاسوسی قرار می‌دهند.

گفتنی است، تاكنون 2 هزار نفر با مدارک مختلف دكترا، مهندسی، دانشجو، كارمند و... به فراخور اطلاعات ارائه شده، جذب سرویس‌های امنیتی آمریكا شده‌اند.
 
 
 
گردٱوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: atynews.com