170 نماینده مجلس با تذکر با رئیس جمهور در خصوص اظهاراتش درباره...
  

به گزارش خبرگزاری مهر، 170 نماینده مجلس با تذکر با رئیس جمهور در خصوص اظهاراتش درباره جایگاه مجلس خواستار پرهیز وی از اظهارات مناقشه آمیز و مغایر با قانون و بیانات امام و رهبری شدند.

170
نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس جمهور خواستار پرهیز از بیان مطالب تحریک کننده و بی‌فایده در خصوص مجلس شورای اسلامی ، برخلاف نظر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و قانون اساسی و ایجاد مناقشه بی‌مورد در کشور شدند.

متن این تذکر کتبی به رئیس جمهور به شرح زیر است:

جنابعالی در آستانه سفر به نیویورک برخلاف نص بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و برخلاف قانون اساسی جایگاه مجلس را که حاصل خون‌های جوانان این کشور و نتیجه الله و اکبرهای ملت ایران است، مورد خدشه قرار دادید.

بین مطالب مذکور علاوه بر اینکه ممکن است موجب نگرانی ملت ایران در تضعیف مردم سالاری دینی و نقض وحدت بین مسئولان کشور شود می‌تواند دولت و قوای دیگر را از خدمت رسانی به مردم و پیگیری خواسته های اصلی آنها و پرداختن به رفع مشکلات مردم باز دارد.

مردم از رئیس جمهور و سایر مسئولان انتظار دارند که به مسایل اساسی کشور مانند اشتغال جوانان، جلوگیری از گرانی بعضی از کالاهای اساسی،‌ جلوگیری از قاچاق بی‌رویه کالاها و حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با فساد اقتصادی و مبارزه با مفاسد اجتماعی در سطح کشور بپردازد و لازم است دولت به جای دخالت در امور قوای دیگر و نفی جایگاه مجلس که نماد اصلی مردم سالاری دینی است، به وظایف خود عمل کند.

 

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com