فرمانده کل سپاه در حکمی محمدحسین صفار هرندی را به سمت معاون فرهنگی ، اجتماعی و راهبردی سپاه پاسداران منصوب کرد....
 
 
 
به گزارش مشرق و به نقل از جهان نیوز ، محمد حسین صفار هرندی روزنامه نگاری که در دولت نهم از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و با رای اعتماد مجلس مشغول به کار شد اما در دولت دهم جای خود را به حسینی داد و خود از سال گذشته بیشتر به موضوعاتی چون تحلیل جنگ نرم و مباحث فرهنگی پرداخت و بیشتر وقت خود را در دانشگاهها گذراند.

وی همچنین به عنوان مشاور فرهنگی سردار جعفری فرمانده کل سپاه نیز مشغول فعالیت بود و از این طریق، تلاش کرد ساختار مناسبی را برای مقابله با جنگ نرم در این نهاد ایجاد کند، موضوعی که مد نظر رهبر انقلاب نیز بود.

اکنون وزیر سابق فرهنگ و ارشاد از سوی فرمانده کل سپاه به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی و راهبردی کل سپاه منصوب شده است، تا طراحی ها و برنامه های گذشته وی، حالت اجرایی تری به خود بگیرد.

بر این اساس، سردار جعفری نیز در حکم انتصاب حسین صفارهرندی از وی خواسته است با بهره گیری از توان و تجارب گذشته و استفاده از ظرفیتهای موجود، نسبت به راه اندازی این معاونت اقدام کند.

بخش دیگری از حکم انتصاب هرندی، به تاکیدات فرمانده کل سپاه مبنی بر ارتقاء سطح فرهنگی و عمق بخشی داخلی در نهاد پاسدار انقلاب اختصاص دارد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com