برنامه «دیروز امروز فردا» 26 مرداد ماه با مناظره رسایی و جوانفكر درباره اظهارات مشایی بدون اعلام قبلی و در حالیكه خبر حضور محسن رضایی در این برنامه منتشر شده بود، پایان یافت....
 
 
 
 دكتر علی دارابی در خصوص علت قطع برنامه زنده 'دیروز، امروز، فردا' اظهارداشت: این برنامه از برنامه های پرمخاطب است و طبیعتا رسانه ملی خود این گونه برنامه ها را تعطیل نمی كند. این برنامه در حال برنامه ریزی جدیدی به لحاظ اجرا است.

به گزارش ایرنا وی با بیان اینكه معتقد است كه در این گونه برنامه ها باید از مجری كارشناس های متعدد و باسابقه استفاده كرد، گفت: به منظور ارتقای سطح كیفی برنامه باید رقابت سالمی میان مجری كارشناس ها صورت بگیرد.

معاون سیما خاطر نشان كرد: مجری وقتی نكته ای را به مهمان برنامه ای یادآوری می كند باید خودش هم در آن دوره زیست كرده باشد،بعضی از كارشناسان ما در عین متعهد و باسواد بودن، جوان نیز هستند و در آن فضا و حس و حال موضوع مطرح شده در برنامه نبودند،ب نابراین صلاح دیدیم كه یك بازنگری در تولید برنامه 'دیروز امروز فردا' داشته باشیم.

ظاهراً‌ انتقاد برخی جریان ها و چهره های بانفوذ سیاسی نسبت به صراحت لهجه ی یامین پور در اجرای برنامه ی پرمخاطب «دیروز امروز فردا» در شبكه سه(شبكه جوان)،‌ مسوولان سیما را بر آن داشته كه در سری جدید این برنامه از شخص دیگری به عنوان كارشناس مجری استفاده كنند.

برنامه «دیروز امروز فردا» 26 مرداد ماه با مناظره ی رسایی و جوانفكر درباره ی اظهارات مشایی بدون اعلام قبلی و درحالیكه خبر حضور محسن رضایی در این برنامه منتشر شده بود، پایان یافت.

از مراد عنادی، حسن عابدینی و مرتضی حیدری به عنوان جایگزین های یامین پور در اجرای برنامه «دیروز امروز فردا» نام برده می شود.
 
 
 
 
 
 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:irna.ir