وزیر اطلاعات با تاکید بر این که مجموعه این وزارتخانه از انواع فعالیت سرویس های جاسوسی دشمنان انقلاب آگاهی دارد، گفت:...
 
 
 
 وزیر اطلاعات از اشراف کامل مجموعه اطلاعاتی کشور بر شبکه اینترنتی و فضای مجازی خبر داد و اعلام کرد که تعدادی جاسوس هسته ای در ایران بازداشت شده اند.

حیدر مصلحی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برخی اقدامات مخرب اینترنتی از جمله طراحی کرم های الکترونیکی و ارسال آنها در شبکه مجازی برای تخریب و تاثیر بر فعالیت های هسته ای ایران گفت: تمامی اقدامات مخرب استکبار در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) به سرعت کشف و راه کارهای مقابله با آن طراحی و به اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: به هموطنان اطمینان می دهم که مجموعه اطلاعاتی هم اکنون اشراف و سلطه کاملی بر فضای مجازی پیدا کرده و اجازه رخنه و تخریب فعالیت های هسته ای کشورمان را نخواهد داد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر این که مجموعه این وزارتخانه از انواع فعالیت سرویس های جاسوسی دشمنان انقلاب آگاهی دارد، گفت: ما همواره مواجه با اقدامات مخرب این سرویس ها هستیم و البته تعدادی از جاسوسان هسته ای را نیز بازداشت کرده ایم تا جلوی فعالیت تخریبی دشمن را بگیریم.

مصلحی در پایان تاکید کرد: اشراف ما بر شبکه های مجازی اجازه فعالیت در این زمینه را از دشمنان سلب کرده است.

گفتنی چندی پیش برخی منابع غربی مدعی شده بودند که شبکه رایانه ای تاسیسات هسته ای ایران با کرم رایانه ای استاکس نت مورد حمله قرار گرفته است.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com