مسئولان گروه القاعده در شبه جزیره عربستان روز سه‌شنبه بار دیگر تهدیدهای خود را بر ضد عربستان سعودی تکرار کردند. این مسئولان در نواری ویدئویی...
 
 
 
 مسئولان گروه القاعده در شبه جزیره عربستان روز سه‌شنبه بار دیگر تهدیدهای خود را بر ضد عربستان سعودی تکرار کردند. این مسئولان در نواری ویدئویی درباره حمله نافرجام در سال دو هزار و نه میلادی بر ضد یک شاهزاده عربستانی که روز سه‌شنبه در یک پایگاه اینترنتی منتشر شد بار دیگر تهدیدهای خود را بر ضد عربستان سعودی تکرار کردند.

قاسم الریمی یکی از فرماندهان نظامی القاعده در شبه جزیره عربستان در این نوار ویدئویی گفت ما به این ظالمان اعلام می‌کنیم که تا دفترها و اتاق‌های خواب آنها نیز نفوذ خواهیم کرد. وی با اشاره به شرایط حمله نافرجام روز بیست و هفتم اوت دو هزار و نه میلادی بر ضد شاهزاده محمد بن نایف بن عبدالعزیز معاون وزیر کشور عربستان سعودی به ادامه حملات بر ضد مسئولان این کشور تاکید کرد. خبرگزاری فرانسه افزود یک عامل انتحاری در این حمله نافرجام، خود را در خانه این شاهزاده سعودی در جده منفجر کرد.

سعید الشهری معاون شبکه القاعده در عربستان سعودی نیز در این نوار ویدئویی این شاهزاده سعودی را به دلیل آنچه ظلم و ستم وی نامید به شدت تهدید کرد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:iribnews.ir