جبهه مشاركت ضمن ادعایی عجیب با ارسال نامه‌ای به كمیسیون ماده ۱۰ احزاب، با ذكر نام شعبه و شماره پرونده به رای دادگاهی اشاره كرد كه تصمیم كمیسیون مذكور برای توقف فعالیت جبهه مشاركت را ابطال كرده است....


 
 
 
 با وجود آن كه روزنامه ایران امروز متنی را تحت عنوان حكم دادگاه انقلاب مبنی بر انحلال جبهه مشاركت و سازمان مجاهدین انقلاب منتشر كرده بود و پیشتر سخنگوی دستگاه قضایی از انحلال این دو حزب سخن گفته بود، جبهه مشاركت ضمن ادعایی عجیب با ارسال نامه‌ای به كمیسیون ماده ۱۰ احزاب، با ذكر نام شعبه و شماره پرونده به رای دادگاهی اشاره كرد كه تصمیم كمیسیون مذكور برای توقف فعالیت جبهه مشاركت را ابطال كرده است.

متن كامل نامه این حزب اصلاح طلب به كمیسیون ماده ۱۰ احزاب كه در پایگاه اطلاع رسانی حزب مذكور منتشر شده، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دبیر محترم كمیسیون ماده ۱۰ احزاب

با سلام

مستحضر هستید كه به دنبال تصمیم آن كمیسیون دائر بر توفیف پروانه فعالیت حزب جبهه مشاركت ایران اسلامی و دستور توقف همه فعالیتهای حزبی ، شكایتی از سوی حزب بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۵ قانون” فعالیت احزاب ، جمعیتهای سیاسی و صنفی و انجمن های اسلامی یا اقلیتهای شناخته شده” (كه مشروعیت آن كمیسیون وابسته به همین قانون است) ، علیه تصمیم ان كمیسیون در محاكم دادگستری اقامه شد.

اینك شعبه بیست و هفتم دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران رای قطعی خود را به شماره دادنامه ٨٩۰٩٩۷۰۲۲٨۷۰۰۴۱٩ صادر نموده است. به موجب این حكم تصمیم مورخ ۲٣/۱/۱٣٨٩ آن كمیسیون ابطال شده است.

علیهذا خواهشمند است به همه مراجع ذیربط كه به دنبال رای آن كمیسیون تضییقات زیادی برای حزب ایجاد كرده و با اقدامات خود فعالیت طبیعی یك حزب قانونی را مختل كرده اند ابطال آن تصمیم را ابلاغ فرمایید و با به رسمیت شناختن همه حقوق مصرح در قانون اساسی و قانون احزاب ، به رای دادگاه تمكین كنید.

جبهه مشاركت ایران اسلامی
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir