برخی سایت‌ها سعی می‌کنند همه چیز را در ایران سیاسی جلوه دهند در حالی که این موضوع بسیار روشن است. یک دکتری کشته شده؛ گفته می‌شود بیمارستان‌ها و دکترها را مسلح کنید. قتل در همه جوامع وجود دارد و ایران نیز یکی از آن جوامع است....
 

 
 دادستان تهران با انتقاد از فضاسازی برخی سایت‌ها درباره قتل دو پزشک در تهران تصریح کرد که دادستانی حتما به این نوع شبهات در وقت خود پاسخ می‌دهد.

عباس جعفری دولت‌آبادی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۱۰(هاشمی) با اشاره به ترورهای اخیر در تهران اظهار کرد: در خصوص دو، سه تروری که در تهران و نسبت به پزشکان رخ داد برخی از سایت‌های خبری وانمود کردند که این ترورها سیاسی است در حالی که قاتل دکتری که در نارمک کشته شده بود را شناسایی کردیم و قاتل امروز دستگیر شده است.

وی افزود: در رابطه با پدر وی نیز که در گیلان‌غرب خودکشی کرده پیشنهاد کردیم که این پرونده به تهران احاله شود. برخی سایت‌ها سعی می‌کنند همه چیز را در ایران سیاسی جلوه دهند در حالی که این موضوع بسیار روشن است. یک دکتری کشته شده؛ گفته می‌شود بیمارستان‌ها و دکترها را مسلح کنید. قتل در همه جوامع وجود دارد و ایران نیز یکی از آن جوامع است.

دادستان تهران افزود: در خصوص قتلی که در بلوار کشاورز رخ داد هنوز سرنخی پیدا نشده و امیدواریم که در این رابطه سرنخی پیدا شود. اما بعضی از سایت‌ها این موارد را با ترور علی‌ محمدی و حمله به دکتر معتمدی کنار هم چیدند. این امر کم‌لطفی است و رسانه‌های خبری باید به این موضوع توجه کنند که دادستانی حتما به این نوع شبهات در وقت خود پاسخ می‌دهد و دلیلی وجود ندارد که مرتب بخواهیم توضیح دهیم.

جعفری دولت‌ابادی یادآور شد: قاتل پرونده قتلی که در نارمک رخ داده دستگیر شده است و پرونده نزد پلیس امنیت تهران بزرگ است وپرونده در دادسرای امور جنایی مطرح است
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:isna.ir