حمله به مسلمانان و مراکز اسلامی در امریکا با استفاده از گوشت خوک و مشروبات الکلی رشد قابل توجهی داشته است....
 
 
 
 به گزارش آخرین نیوز نشریه کریستین ساینس مانیتور چاپ امریکا با اشاره به اقدام افراد ناشناس، در ایالت کارولینای جنوبی امریکا که با استفاده از تکه های گوشت خوک دیوار مسجدی را کثیف کردند، نوشت: چنین حرکاتی را می توان حمله متنفرانه علیه مسلمانان خواند، یا باید صرفاً آن را یک شوخی بی مزه تلقی کرد؟ افرادی که این حمله را انجام دادند با استفاده از قطعات گوشت خوک که روی دیوار مسجد چسبانده بودند، نوشته بودن "خوک" و "نادان".

به نوشته این نشریه از آنجایی که گوشت خوک و مشروبات الکلی از نظر مسلمانان نجس و حرام تلقی می شود، اخیراً مشاهده شده که از خوک و مشروبات الکلی در حملات به مسلمانان به طور فزاینده استفاده می شود.این درحالی است که نظرسنجی های اخیر در امریکا نشان می دهد در سراسر این کشور روند رو به رشد تردید و حتی خشم شهروندان امریکایی در برابر اسلام مشاهده می شود. البته این روند در مخالفت با ساخت مسجد در نزدیکی محل سابق برج های دوقلو در منطقه منهتن در نیویورک و همچنین سوزاندن قرآن ها توسط کشیش مسیحی در ایالت فلوریدا خود را نشان داد.

البته پوشش خبری گسترده این دو موضوع، به نوبه خود به مخالفت شمار بیشتری از شهروندان امریکایی با اسلام منجر شد. اخیراً حملات روحی روانی علیه مسلمانان با استفاده از نمادهایی مانند خوک و الکل یا مخالفت با حجاب اسلامی زنان که برای جامعه امریکا قابل قبول ولی برای مسلمانان ناخوشایند است، روندی فزاینده پیدا کرده، تا نشان دهد از لحاظ فرهنگی، اسلام با جامعه امریکا همسونمی باشد.

به نوشته ساینس مانیتور افراد حمله کننده به مسلمانان می خواهند القاء کنند که اگر اسلام در امریکا شایع شود، آنگاه امریکایی ها از برخی از غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه خود باید دست بکشند و زنان امریکایی نیز باید از پوشش اسلامی استفاده کنند.

مایک آدامز، استاد جرم‌شناسی در دانشگاه کارولینای شمالی، که شخصی محافظه کار است، پیشنهاد داده بمبی که حاوی روغن خوک است ساخته شود و این بمب را در برابر محل ساخت مسجد منهتن در نزدیک محل سابق برج های دوقلو در نیویورک منجر کنند. آدامز گفته، این بمب به هیچ کس صدمه نخواهد زد، اما با پخش روغن خوک در محل مسجد یاد شده، باعث خواهد شد که دیگر هیچکس نتواند در آن مکان نماز اقامه کند.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:akharinnews.com