در كمتر از دو هفته به انتخابات ميان‌دوره‌ای كنگره و برخی از فرمانداری‌های ايالات متحده، رئيس‌جمهور آمريكا در حال سفر به ايالت‌های مختلف است تا....
 
 
 
 در كمتر از دو هفته به انتخابات میان‌دوره‌ای كنگره و برخی از فرمانداری‌های ایالات متحده، رئیس‌جمهور آمریكا در حال سفر به ایالت‌های مختلف است تا موقعیت شكننده دموكرات‌ها را بهبود بخشد. اوباما كه با همسرش به اوهایو رفته بود با حضور در جمع 35 هزار نفر از حامیان دموكرات‌ها در اوهایو تصریح كرد كه بسیار خوشحال است همسرش با وی در فعالیت‌های انتخاباتی حضور دارد. 

در حالی كه در نظر سنجی‌ها دموكرات‌ها تا 7 درصد از جمهوریخواهان عقب هستند به این موضوع اعتراف كرد كه حزبش در انتخابات میان دوره‌ای كنگره با یك انتخابات سخت مواجه است.

اوباما ضمن انتقاد از جمهوری خواهان به دلیل عدم یاری رساندن به وی در ایجاد شرایط بهتر در آمریكا،‌ افزود: «زمان سختی را سپری می‌كنیم و انتخابات سختی در پیش داریم. رئیس‌جمهور آمریكا تصریح كرد:‌ این انتخابات رقابت میان عمیق ترین امیدها و عمیق ترین نگرانی‌های ماست. اوباما پیش از اوهایو روز شنبه به ایالت ماساچوست رفت تا برای فرماندار این ایالت یعنی دوال‌پاتریك دوست قدیمی‌اش تبلیغ كند. پاتریك دموكرات نیز قرار است در روز دوم نوامبر با رقیب جمهوریخواهش بر سر ادامه فرمانداری رقابت كند.»
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fararu.com