وی خاطرنشان کرد: چشم بسیاری از مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است و مردم ایران دارای نقش تاریخی در معرفی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی‌(ره) هستند....
 
 

به گزارش شیعه آنلاین، شیخ علیم موسی از مسلمانان سرشناس و فعال در آمریکا گفت: آیت‌الله خامنه‌ای، بهترین رهبر در جهان اسلام است و همان راه امام خمینی‌(ره) را ادامه می‌دهد.

وی در گفتگوی تلفنی با مرکز خبر حوزه، افزود: ایستادگی آیت‌الله خامنه‌ای و مردم  ایران در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های زورگو، مایه امید مسلمانان در نقاط مختلف جهان شده است.

امام جماعت مسجد «الاسلام» ‌شهر واشنگتن دی‌سی ابراز داشت: رهبر ایران، شخصیتی خردمند و زمان‌شناس است که سربزنگاه در جریانات مربوط به امت اسلامی نقش‌آفرینی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: چشم بسیاری از مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است و مردم ایران دارای نقش تاریخی در معرفی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی‌(ره) هستند.

شیخ علیم موسی با تجلیل از اقدامات رهبر معظم انقلاب در ایجاد وحدت بین مسلمانان جهان گفت: فتاوا و اندیشه‌های ایشان نقش بسزایی در تقریب بین مذاهب اسلامی داشته است.

وی در پایان تصریح کرد: بدون شک، پایداری مردم ایران در مسیر حق، به واسطه نقش هوشمندانه و خردورزانه رهبر ایران بوده است.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:shia-online.ir