موسسه اوقاف و ميراث اسلامی فلسطين (الأقصی) از حفاری‌های جديد رژيم اشغالگر قدس در زير مسجدالأقصی و محيط اطراف آن خبر و بشدت درباره آن هشدار داد.....
 
 
 
 
 به گزارش فارس به نقل از منابع خبری فلسطین، موسسه الأقصی در گزارشی اعلام كرد كه رژیم صهیونیستی حفاری‌های جدیدی را در زیر مسجدالأقصی و محیط اطراف آن در منطقه دیوار براق، دیوار غربی مسجد و منطقه زیرین باب المطهره واقع در داخل مسجد مبارك انجام می‌دهد.
این موسسه همچنین اعلام كرد كه تصاویر بدست آمده از حفاری‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد شبكه‌ای از تونل‌ها و حفاریها در زیر مسجدالأقصی و محیط اطراف آن وجود دارد كه هدف از آن ربط دادن این تونل‌ها به یكدیگر است.
ایجاد تاسیسات جدید به عنوان مراكز آموزش یهودی و تلمودی و همچنین مراكز پلیسی و نظامی از جمله طرح‌های رژیم صهیونیستی و هدف این رژیم برای حفاری در زیر مسجدالأقصی است.
به گفته شاهدان عینی عملیات حفاری شبانه‌روز در حال انجام است و صدها كارگر كه بیشتر آنها از اتباع آسیای شرقی هستند، در طول شبانه‌روز به حفاری مشغولند.
بنابر این گزارش این حفاری‌ها در عمق زمین به سمت شرق تكمیل خواهد شد تا به دیوار براق و دیوار غربی مسجدالأقصی و همچنین باب المغاربه متصل شود.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com