ورود پنج دستگاه تانك رژيم صهيونيستی امروز شنبه به داخل روستای 'غجر' واقع در نقطه مرزی ميان سرزمين های فلسطين اشغالی و لبنان، زنگ خطر را در صفوف نيروهای مقاومت و ارتش به صدا در آورده و....
 
 
 
 در پی اعلام آمادگی رژیم صهیونیستی برای حمله مجدد به لبنان و ورود 5 دستگاه تانك نظامیان این رژیم به نزدیكی مناطق مرزی لبنان، ارتش و حزب الله لبنان به حالت آماده باش كامل درآمدند.
   
خبرنگار ایرنا در لبنان از منابع آگاه كسب اطلاع كرد كه ورود پنج دستگاه تانك رژیم صهیونیستی امروز شنبه به داخل روستای 'غجر' واقع در نقطه مرزی میان سرزمین های فلسطین اشغالی و لبنان، زنگ خطر را در صفوف نیروهای مقاومت و ارتش به صدا در آورده و این نیروها از صبح امروز به حالت آماده باش كامل در آمده اند.

این تانك های ارتش رژیم صهیونیستی از مرز فلسطین اشغالی وارد روستای غجر واقع در نزدیكی پایگاه های نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل مستقر در جنوب لبنان(یونیفل )شدند.
افسران ارتش رژیم صهیونیستی هم در توقف كوتاهی در این منطقه با بررسی و دیدبانی منطقه 'وزانی' به پایگاه های خود برگشتد.

پیش ازاین منابع نظامی لبنان اوضاع را در جنوب آرام توصیف كرده بودند ولی بعد از دیدار گروه تندرو و افراطی اسراییلی از كشتزارهای 'شبعا' و اعلام آمادگی اسراییل برای حمله مجدد علیه لبنان با هدف نابودی مقاومت، حالت آماده باش عمومی در سطح نیروهای ارتش و مقاومت اسلامی به بالاترین حد ممكن افزایش یافته است.
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:irna.ir