دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در جلسه شب گذشته شورای عالی مسکن به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس کل بانک مرکزی و.....
 
 
 
 رئیس جمهور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی را مامور تدوین بسته حمایتی تسریع در ارائه تسهیلات به مسکن مهر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در جلسه شب گذشته شورای عالی مسکن به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی ماموریت داد تا بسته حمایتی را برای تسریع در ارائه تسهیلات به مسکن مهر تدوین کند.

این در حالی است که بر اساس گزارش نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی، از شهریور تا آذر سال جاری باید 90 هزار واحد مسکونی از مسکن مهر در اختیار مردم قرار گیرد.

در این جلسه وزیر مسکن با ارائه گزارشی در خصوص پیشرفت مسکن مهر وعده داد که این 90 هزار واحد مسکونی تا پایان آذرماه تحویل داده شود.

به گفته وزیر مسکن، تسریع در اجرای پروژه مسکن مهر نیاز به اعتبارات بیشتری دارد که بر این اساس، رئیس جمهور دستور تدوین بسته حمایتی را به سه عضو کابینه ارائه داد.

رئیس جمهور همچنین در این جلسه تاکید کرد وزارت مسکن و شهرسازی تدابیری را اتخاذ کند که در نهایت کیفیت ساخت و ساز متناسب با سرعت در اجرای پروژه ها افزایش یابد.

به اعتقاد دکتر احمدی نژاد، نباید کیفیت را فدای سرعت در اجرای پروژه ها کرد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com