هدف اصلی این سازمان و برگزاری چنین کنفرانس، انتقال تجربه موفق شیعیان عراق در آنچه که «تصاحب قدرت» نامیده شده، به دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی بوده است. شرکت کنندگان در این کنفرانس اشغال "کشور وهابی و کافر عربستان سعودی" را نیز یکی از اهداف خود اعلام کرده اند!....
 
 
 
 پایگاه اینترنتی وابسته به شبکه القاعده، شاخه عراق طی چند روز اخیر با هدف مورد حمله قرار دادن پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، جوسازی و دروغ پردازی شدیدی علیه یک زن شیعی که به عنوان مترجم با ارتش آمریکا در عراق همکاری می کند را آغاز کرده اند.

به گزارش شیعه آنلاین، این پایگاه های اینترنتی در مطلبی تحت عنوان «مدارک محرمانه و خطرناک و ماجرای بازداشت یک مترجم شیعی عراقی»، تعدادی عکس و مدرک منتشر نموده و ادعا کردند که این مترجم عراقی برای ارتش آمریکا جاسوسی کرده و اسناد و مدارک مهمی از دولت عراق را در اختیار آنان قرار می داده است.

این پایگاه های وابسته به شبکه القاعده عراق تنها این مدارک و عکس ها را منتشر کرده و به هیچ وجه توضیحات کافی و قانع کننده ای برای مخاطبان ارائه نداده اند. آنان حتی دستگاه یا طرف بازداشت کننده این مترجم را اعلام نکرده اند.
 
 
 

نکته قابل توجه این است که این پایگاه های خبری برای فاش نشدن دروغشان اولا تصویری از چهره این زن شیعی را منتشر نکرده بلکه چهره او را به صورت شطرنجی نشان داده اند که بدون شک شناسایی وی تقریبا غیر ممکن است از همین رو هیچ فردی حتی نمی تواند این خبر را تکذیب کند. دوما تصویر مدارک منتشر شده توسط این پایگاه های خبری نیز به قدری کوچک بوده که اصلا قابل خواندن نیست. یعنی حتی این احتمال وجود دارد که اصلا مطلب غیر مهمی در این برگه کاغذ که به عنوان مدارک منتشر شده، نوشته شده است.
 
 
 


پایگاه های وابسته به شبکه القاعده که بدون شک با نیروهای فراری حزب منحل شده بعث نیز همکاری دارند، در ادامه این مطلب خود ادعا کرده اند که در مدارک به دست آمده، خبر نشست مهم و محرمانه احزاب و جناح های شیعی و مسئولان حوزه های علمیه عراق با مقاماتی از جمهوری اسلامی ایران فاش شده است.

بر اساس ادعای این پایگاه های اینترنتی، این نشست محرمانه در شهر مقدس قم برگزار شده و نتیجه آن تصمیم به تأسیس «سازمان کنفرانس شیعیان جهان» بوده است! مقر این سازمان قرار است در ایران باشد و در سراسر جهان شعبه و دفتر داشته باشد و هر ماه یک کنفرانس یا جلسه محرمانه با حضور مسئولان دفاتر این سازمان در این مورد برگزار شود!

این پایگاه های اینترنتی در ادامه ادعا کردند: هدف اصلی این سازمان و برگزاری چنین کنفرانس، انتقال تجربه موفق شیعیان عراق در آنچه که «تصاحب قدرت» نامیده شده، به دیگر کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی بوده است. شرکت کنندگان در این کنفرانس اشغال «کشور وهابی و کافر عربستان سعودی» را نیز یکی از اهداف خود اعلام کرده اند!
 
 
 


براساس ادعاهای مطرح شده توسط این پایگاه های اینترنتی، قرار است در سراسر جهان نیز گروه های مسلح و نظامی تأسیس شود تا از احزاب و جناح های سیاسی شیعی حمایت کنند.

اما این پایگاه های اینترنتی در ادامه با گاف بزرگی که داده اند، دروغ بودن ادعایشان را اثبات نمودند. در بند هشتم این مدارک نوشته شده: قرار است یک صندوق مالی بین المللی مرتبط با رئیس سازمان کنفرانس اسلامی تأسیس شود تا با جمع آوری تبرعات و کمک های نقدی از شیعیان ثروتمند و جذب اموال «زکات خمس»، شبکه مالی گسترده ای تأسیس شود تا اموال شیعیان در مسیر درست مانند کارهای خیریه، تقویت نظامی و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است نویسنده این مطلب منتشر شده در پایگاه های وابسته به شبکه القاعده عراق، در این بند دو گاف بزرگ داده است. اول اینکه رئیس سازمان کنفرانس اسلامی اصلا فردی شیعی نیست بنابراین به ادعای آنان این صندوق مالی به هیچ وجه نمی تواند با رئیس این سازمان در ارتباط باشد. دوما نگارنده مقاله از عبارت «زکات خمس» استفاده کرده در حالی که در فقه شیعی چیزی به نام «زکات خمس» وجود ندارد بلکه زکات یک چیز است و خمس چیزی دیگر. این در حالی است که در فقه اهل سنت چیزی به نام خمس وجود ندارد و فقط زکات وجود دارد.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:shia-online.ir