احمدی نژاد در حكمی حسين مظفر را به عنوان نماينده رييس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران منصوب كرد....
 
 
 
 به گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوی، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در حكمی حسین مظفر را به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب كرد. متن كامل حكم محمود احمدی‌نژاد بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای حسین مظفر
به استناد اصل 175 قانون اساسی و در اجرای بند 1 ماده 1 و ماده 2 قانون نحوه اجرای اصل مزبور، جنابعالی را كه از تجارب ارزنده در امور فرهنگی و رسانه‌ای برخوردار هستید، به عنوان «نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌كنم.

انتظار دارد با اعمال نظارت شایسته بر برنامه‌های رسانه ملی، مدیریت سازمان صدا و سیما را در جهت ترویج و تحكیم مبانی دینی، اخلاقی و هویت ملی و نیز تبیین گفتمان دولت اسلامی یاری دهید و روند امور و تحلیل محتوایی برنامه‌های رسانه ملی را به طور نوبه‌ای به اینجانب گزارش نمایید.

ضمن تقدیر و تشكر از خدمات مفید جناب آقای مهدی كلهر، تداوم توفیقات شما را در ذیل عنایت حضرت ولی عصر(عج)، از خداوند متعال مسالت دارم.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:parsine.com