ادعاهای همسر ملک پور هم در نوع خود خواندنی است. او در جایی ادعا کرده است که همسرش مجبور به همکاری با سایت گرداب شده است....
 
 
 
 پس از ایجاد کمپین و جنجال و شانتاژهای رسانه ای و تبلیغی درباره دستگیری سعید ملک پور، مسئول سایت مستهجن فارسی زبان آویزون، همسر وی بازهم وارد عمل شده و طی نامه ای ادهای واهی و مضحکی را به راه انداخته که رسانه های اپوزسیون ایران را نیز فریب داده و ان ها را وارد بازی های رسانه ای خود کرده است.
 
 

همسر سعید ملک پور عامل راه اندازی بسیاری از سایت های مستهجن فارسی زبان که توسط کارشناسان مرکز بررسی های جرایم سازمان یافته سایبری با ترفندی زیرکانه از کانادا به ایران کشانده شده و دستگیر شد، بازهم در نامه ای جدید که ادعاهی مضحکی را مطرح کرده رسانه های اپوزسیون و باصطلاح سبز را فریب داده و به جنجال سازی و شانتاژ جدید دست زده است که در این میان BBC و رادیو فردا نیز برای اینکه از قافله عقب نماند با بازنشر نامه وی به همسر این راه انداز سایت مستهجن کمک شایانی را کرده اند.

فاطمه افتخاری، همسر سعید ملک پور که نتوانست با سیاسی جلوه دادن جرم همسرش و گنجاندن وی در دستگیر شدگان پس از انتخابات و همچنین کمپین زندانیان سیاسی کاری از پیش برده و فشاری بر دستگاه قضایی ایران وارد کندف اکنون با طرح ادعاهای واهی برای زمان دستگیری و بازجویی از وی نگاه های بین المللی را به این عامل فساد جوانان و خانواده های ایرانی معطوف کرده و از این طریق بتواند با جنحال سازی و شانتاژ رسانه ای، سیاسی سیر عادی و حقوقی رسیدگی به پرونده سعید ملک پور را تحت تاثیر قرار دهد.

بنابر این گزارش، پیش تر همسر وی با نامه نگاری های متعدد و مظلوم نمایی چهره فاسد همسرش سعی در سیاسی جلوه دادن دستگیری سعید ملک پور داشته و حتی جرم وی را سیاسی اعلام کرده بود که با اعلام جزئیات پرونده و علت دستگیری وی برهمگان مشخص شد که نه تنها دستگیری وی سیاسی و مربوط به حوادث پس از انتخابات نبوده بلکه سعید ملک پور راه انداز بسیاری از سایت های مستهجن فارسی زیان، یک سال پیش از انتخابات ریاست جمهوری و به اتهام فعالیت های پرنو و خلاف منافی عفت دستگیر شده و در اعترافات خود نیز پرده از بسیاری از اعمال فاسدانه خود برداشته است و با توجه به مستندات محکمه پسند و شواهد موجود با توجه به اینکه راه فراری برای سعید ملک پور باقی نمانده همسر وی با اینگونه اقدامات سعی در تغییر سیر بررسی پرونده شوهرش دارد.

گفتنی است، سردسته و عامل اصلی شانتاژ های همسر سعید ملک پور دو تن از فرزندان یکی از بازداشت شدگان پس از انتخابات است که پس از دستگیری پدر، از ایران خارج و به کانادا سفر کرده و در آن جا ساکن شده اند و همسر ملک پور در ارتباطی که با این دو فرزند عامل راه اندازی یک سایت سبز داشته، با فریب آن ها از رسانه و سایت راه اندازی شده ان ها استفاده ابزاری کرده و سعی در نیل به هدف خود دارد.

نا گفته نماند که اعمال و جرایم این افراد هم در رسانه های مجازی و مکتوب منتشرشد و هم اعترافات این افراد از صدا و سیما نیز پخش شد.

سعید ملک پور کیست ؟

در گزارش سایت گرداب اتهامات سعید ملک پور اینگونه بیان شده است.

-متهم سعید.م با نام مستعار سیاوش حسین‌خانی:

مدیر شبکه بزرگترین سایت های مستهجن، ضددین و ضد امنیت فارسی‌زبان به نام ایران سکس و با آدرس اصلی avizoon.com و حامی فنی و مالی سایت xpersia.com و biaclip.net و shahvatsara.com می باشد. (گزارش مربوط به شبکه مضلین 2 - سایت گرداب)

در واقع ملک پور گرداننده یکی از بزرگترین و مشهورترین سایتهای پورنو فارسی به نام آویزون بوده و البته حامی چندین سایت پورنوی نسبتاْ معروف دیگر نیز بوده است. وی در خارج از کشور زندگی می کرده و شناسایی و بازداشت وی پس از کارهای اطلاعاتی و در بلند مدت امکان پذیر شده است، بازداشت وی مدتها مخفی مانده تا امکان شناسایی و بازداشت کاربران فعال و مدیران انجمنها و همکاران وی در راه اندازی سایتهای پورنو امکان پذیر باشد و فکر میکنم با من موافق بودید که اگر قرار بود در یک روند قانونی احضاریه برای این فرد ارسال شود نه او و نه هیچ کس دیگری از همکاران وی بازداشت نمی شدند!

جالب است که در خبرهایی که در رابطه با ملک پور در سایتهای خبری منتشر شده است هیچ اشاره ای به فعالیت اصلی وی نشده است. هیچ اشاره ای به سایت آویزون و مطالب آن نشده است و فقط به این بسنده شده که این زندانی سیاسی در رابطه با پرونده‌ی موسوم به «مضلین ۲» مربوط به جرایم اینترنتی بازداشت شده است و او را یک فارغ التحصیل دانشگاه شریف در رشته متالوژی معرفی میکنند که در کانادا به طراحی وب سایت اشتغال داشته است. حداقل این است که نه در نامه ملک پور و نه در اخبار مرتبط به آن و همچنین گفته های همسر وی اتهام اصلی ملک پور در مدیریت سایت پورنو رد نشده است و همچنین مشخص است که ملک پور هیچگونه فعالیت شاخصی در عرصه سیاسی یا حقوق بشر (به جز آنکه فعالیتش در سایت آویزون و چند سایت مشابه دیگر را فعالیت سیاسی بخوانیم یا اینکه واقعا این فرد با اهداف سیاسی سایت پورنو راه اندازی کرده باشد) نداشته است و با این حساب نام بردن از وی به عنوان زندانی سیاسی در متن این خبرها عملا توهینی به زندانی سیاسی است!.

من نمی‌دانم! شاید تعریف زندانی سیاسی تغییر کرده است یا شاید راه اندازی سایتهای پورنو هم به فهرست فعالیتهای سیاسی اضافه شده است که اگر اینگونه باشد ملک پور با توجه به تعداد کاربران و بازدیدکنندگان سایتش قاعدتاً یکی از بزرگترین فعالان سیاسی دهه اخیر بوده است و علاقمندان به پناهندگی هم راهی جدید برای اثبات فعالیت سیاسی و دریافت اقامت پیدا کرده اند.

بررسی و تحلیل حقوقی روند یک پرونده (حتی اگر مربوط به یک متجاوز به کودکان و منحرف جنسی باشد ) و اشاره به اشتباهات قانونی صورت گرفته در روند پیگیری یک پرونده کاری بی ایراد و حتی ستودنی است اما معصوم سازی و تغییر ماهیت اتهام و جرم یک فرد و قرار دادن او در کنار افرادی که به دلیل گرایش یا اظهار نظر سیاسی بازداشت شده اند حتی اگر با انگیزه دیگری باشد شایسته سایتهایی که مدعی اطلاع رسانی هستند نیست. ادامه چنین روندی چیزی نیست جز آنکه به بی اعتمادی به اخبار منتشر شده درباره زندانیان سیاسی بیانجامد و مقام زندانی سیاسی در حد هر مجرم معمولی پایین آورده شود.

از بخش جدی این بحث که بگذریم ادعاهای همسر ملک پور هم در نوع خود خواندنی است. او در جایی ادعا کرده است که همسرش مجبور به همکاری با سایت گرداب شده است و چنین ادامه می دهد که « ...چه بسا گروه‌های متعددی برای هک کردن سایت گرداب تلاش کردند ومتاسفانه چندان کاری از پیش نتوانستند ببرند و من مطمئنم که تخصص بالای همسر من در این امر بی‌ تاثیر نبوده است..» . از قرار در کشور کمبود شدید متخصص امنیت شبکه داریم و حداقل فایده بازداشت مدیر سایت آویزون بالابردن سطح امنیت شبکه در کشور بوده است!
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:tabnak.ir