شبکه بی‌بی‌سی فارسی در گزارش شب گذشته خود این بار تلاش کرد تا از یک گرداننده سایت‌های پورنو فردی بی‌گناه بسازد که بی‌خود و بی‌جهت در زندان به سر می‌برد....
 
 
 
 به گزارش شبکه ایران، رسانه‌های بیگانه برای نیل به اهداف خود که عمدتاً علیه نظام جمهوری اسلامی است، در تمامی گزارشات خود از زندانیان آشوبگر و مجرمان آشوب های پس از انتخابات به عنوان "زندانیان سیاسی"(!) یاد می‌کند و به همین بهانه ضمن توصیف وضعی نامناسب از اوضاع جسمی و قضایی آنان، در ارائه سابقه و پیشینه خبر و رنگ دادن به اخبار و گزارش‌ها، روایتی وارونه از چرایی علل و شرایط زندانی شدن این افراد به اصطلاح سیاسی ارائه می‌کند.

در همین راستا، مسائل پس از انتخابات وارونه تحلیل شده و سوژه‌هایی مانند بازداشتگاه کهریزک و مواردی از این دست برجسته می‌شود تا ضمن اتهام‌زدایی از زندانیان و ترسیم چهره‌ای مظلوم و حق‌ به جانب از آنها، چهره‌ای خشن و امنیتی از دولت و حاکمیت ارائه کند.

اما در یکی از این گزارشات که با هدف القائات رسانه‌ای و پرداختن به مسائل به اصطلاح حقوق بشری شب گذشته از شبکه بی‌بی‌سی فارسی پخش شد، افتخاری، همسر سعید ملک‌پور(یکی از مجرمان زندانی) در ادعاهایی رای بر برائت همسرش از تمامی جرایم منتسب کرده و مدعی شده است که اعترافات مطروحه از سوی همسرش تحت شکنجه و فشار بازجویان بوده است!

رسانه دولتی انگلیس که خود از حامیان اصلی فتنه 88 و هدایت کنندکان آشوب های سال گذشته شناخته شده، در حالی از سعید ملک‌پور به عنوان زندانی در بند نظام جمهوری اسلامی(!) یاد می‌کند و مصاحبه‌ای را همسر وی ترتیب داده است که سعید ملک‌پور با نام مستعار سیاوش حسین‌خانی، مدیر شبکه بزرگترین سایت‌های مستهجن، ضددین و ضد امنیت فارسی‌زبان و حامی فنی و مالی سه سایت مبتذل دیگر است.

در واقع ملک‌پور گرداننده یکی از بزرگترین و مشهورترین سایت‌های پورنو فارسی به نام ... و نیز حامی چندین سایت پورنوی نسبتاْ معروف دیگر بوده است.

اما نکته جالب توجه در این است که شبکه بی‌بی‌سی فارسی در خبرهایی که در رابطه با ملک‌پور پخش کرده است، هیچ اشاره‌ای به فعالیت اصلی وی نکرده است و فقط به این بسنده کرده است که در مورد این زندانی مسائل حقوق بشری رعایت نشده است و ملک‌پور در رابطه با پرونده‌ای موسوم به مربوط به جرایم اینترنتی و توسط سپاه پاسداران بی‌خود و بی‌جهت در زندان به سر می‌برد.

رسانه دولتی انگلیس رویه مورد اشاره را در حمایت از دیگر مجرمان آشوب های سال گذشته هم تکرار کرده است.
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com