چاوز با اشاره به دستاوردهای سفرش گفت : " ساخت خانه شرکت های این چهار کشور برای ما به صرفه تر از ساخت خانه از سوی شرکت های داخلی ما است."...
 
 
 
 هوگو چاوز رییس جمهوری ونزوئلا که از سفر دوره ای به چند کشور متحد ونزوئلا به کشورش بازگشته در گزارشی که از تلویزیون دولتی این کشور درباره دستاوردهای سفر منطقه ای خود ارایه کرد گفت که ایران به همراه روسیه ، بلاروس و پرتغال بیش از 37 هزار خانه در ونزوئلا خواهند ساخت.

به گزارش عصر ایران چاوز با اشاره به دستاوردهای سفرش گفت : " ساخت خانه شرکت های این چهار کشور برای ما به صرفه تر از ساخت خانه از سوی  شرکت های داخلی ما است.

چاوز که مدعی بود انعقاد قرار داد ساخت این واحدهای مسکونی یکی از مهم ترین دستاوردهای سفر منطقه ای خود به کشورهای روسیه ، بلاروس ، اوکراین ، ایران ،سوریه ، لیبی  و پرتغال بوده است ، افزود : " روسیه قرار شده 10 هزار واحد مسکونی در زمین های متعلق به ارتش در کاراکاس بسازد ، شرکت های  ایرانی نیز قرار است  در ساخت 10 هزار واحد مسکونی یاری مان دهند ، پرتغال 12 هزار و 512 واحد مسکونی خواهد ساخت و بلاروس نیز تعهد داده تا 5 هزار واحد مسکونی برایمان بسازد.

چاوز به شهروندان آسیب دیده از طوفان و رانش زمین اخیر در کاراکاس وعده داد که 520 واحد از این خانه ها به شهروندانی تحویل خواهد شد که خانه هایشان در اثر رانش زمین اخیز در کاراکاس از بین رفته است.

به گفته چاوز آپارتمان ها 3 خواب ، دو حمام ، یک هال و یک آشپرخانه خواهند داشت.

یکی از تکنیک های تبلیغی چاوز در 10 سال گذشته اختصاص زمین و واحدهای مسکونی به بی خانمان ها و فقرای ونزوئلایی بوده است و حامیان اصلی چاوز در ونزوئلا نیز از میان همین طبقه هستند.
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:asriran.com